کد خبر : 25967
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 13:22

نماینده مردم فلاورجان:تروریست ها سال ها بدنبال خرابکاری در ایران بوده اند

نماینده فلاورجان در مجلس با اشاره به حوادث تروریستی امروز تهران، گفت: این عملیات قطعا با با سفر ترامپ به عربستان و مواضع اخیر سعودی ها بی‌ارتباط نیست. سیدناصر موسوی لارگانی در خصوص عملیات تروریستی در تهران و حمله به جایگاه و خانه ملت ضمن  محکوم کردن این حادثه تروریستی و تسلیت به خانواده های

نماینده فلاورجان در مجلس با اشاره به حوادث تروریستی امروز تهران، گفت: این عملیات قطعا با با سفر ترامپ به عربستان و مواضع اخیر سعودی ها بی‌ارتباط نیست.

سیدناصر موسوی لارگانی در خصوص عملیات تروریستی در تهران و حمله به جایگاه و خانه ملت ضمن  محکوم کردن این حادثه تروریستی و تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه گفت : حادثه دیروز نشان داد که سیاست های استکبارستیزی و ضد تروریستی ایران و مقابله با سلطه جهانی به کام کشورهای سلطه طلب منطقه و استکبارجهانی خوش نیامده و آنها می خواهند به هر طریق با این تفکر مبارزه کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به سفر ترامپ به عربستان و گزافه گویی های وزیرخارجه عربستان و مقامات سعودی تصریح کرد: داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است بنابراین باید دید چه کشورهایی حامی داعش هستند و وظیفه تجهیز و تامین سلاح به داعش را دارند. ما میبینیم که سفر رئیس جمهور آمریکا باعث ایجاد تنش هایی در منطقه شده است و از سوی دیگر آل سعود قصد برهم زدن آرامش در منطقه را دارد و از سوی دیگر شکست های داعش در عراق و سوریه آن هم بخاطر حمایت های معنوی ایران باعث شده تا بخواهند نسبت به کشور ما اعمال و سخنان گستاخ آمیزی را انجام دهند و بکار ببرند.

موسوی لارگانی در پایان با اشاره به ایستادگی ملت در کنارهم و مقابل اندیشه های استکباری و تروریستی گفت: تروریست ها سال ها به دنبال اهداف خرابکارانه در ایران بوده اند که با اشراف کامل نیروهای اطلاعاتی و امنیتی هیچ گاه به اهداف خود نرسیده اند و نخواهند رسید. ملت ایران همواره پشتیبان کشور، ولایت و انقلاب خود هستند و چنین اقدامات ناشیانه ای نمی تواند خللی در اتحاد و اراده ملت ما ایجاد کند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc