کد خبر : 25988
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 18:55

اولین جلسه ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار شد

اولین جلسه ستاد اوقات فراغت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، باحضور کمالی مدیر آموزش و پرورش ، تعدادی از مسئولین مدیریت ، شفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فلاورجان  و اعضای کانون پرورش فکری کودکان ، در سالن امیرکبیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار گردید. در این جلسه کمالی مدیر آموزش و

اولین جلسه ستاد اوقات فراغت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، باحضور کمالی مدیر آموزش و پرورش ، تعدادی از مسئولین مدیریت ، شفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فلاورجان  و اعضای کانون پرورش فکری کودکان ، در سالن امیرکبیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار گردید.
در این جلسه کمالی مدیر آموزش و پرورش  فلاورجان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، با اشاره به احادیث نبوی و ائمه ی معصوم  (ع) بر استفاده از فرصت های پیش رو ، عنوان نمود : « استفاده از عمر گرانمایه به عنوان بهترین نعمت در احادیث مختلف و همچنین کلام بزرگان ما موکدا سفارش شده است تا انجا که امام علی (ع) می فرماید، ” فرصتها به مثابه ی ابر بهاری هستند و از دست دادنشان موجب اندوه فراوان می گردد ” » . ایشان به استفاده از عمر به عنوان نعمتی گرانبها تا کید نمود و در این زمینه اظهار داشت : « اوقات فراغت بهترین ساعات دانش آموزان است که ما به عنوان متولیان اصلی آموزش و پرورش باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کنیم . جریان تعلیم و تربیت نبایددر تابستان متوقف شود بهتر است صورت ظاهری آن از آموزش مستقیم به آموزش غیر مستقیم تغییر کند ودر خلال برنامه های تفریحی گنجانده شود» .
مدیر آموزش و پرورش افزود : « موثرترین برنامه ها و اصل کار اوقات فراغت در اردوهای دانش آموزی است . برگزاری اردوهای دانش آموزی میتواند یکی از راهکارهای آموزش غیر مستقیم باشد» .
دکتر کمالی همچنین تصریح نمود : « کیفیت کلاسها و تنوع برنامه ها در جذب مخاطبین موثر است ».
در ادامه ی جلسه شفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فلاورجان  عنوان نمود : « اکثر برنامه های هلال احمر به صورت متمرکز اجرا می شود» . وی افزود : « هشتاد درصد مراجعه کننده به هلال احمر دختران هستند که طالب کلاسهای هنری می باشند و بیست درصد باقیمانده پسران که از کلاسهای امداد استقبال می کنند‌ » . آقای شفیعی همچنین در خصوص اجرای طرح دادرس در شهرستان فلاورجان ضمن تشکر از مجموعه ی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بابت فعالیتها و تلاشهای صورت گرفته در طرح دادرس اظهار داشت : « امسال طرح دادرس در ۳۶ واحد آموزشی شهرستان اجرا گردید که از نظر پوشش دانش آموزی رتبه ی اول استان به فلاورجان تعلق گرفت» .
وی همچنین اعلام نمود : « برگزاری مسابقات امدادی و اردوهای تفریحی از دیگر برنامه های تابستانی هلال احمر است »..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc