کد خبر : 26001
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1396 - 8:41

نماینده‌ مردم فلاورجان:سرمایه گذاری ۹۲۴ میلیارد ریالی بنیاد برکت درمناطق محروم اصفهان اشتغال ایجاد کرد

نماینده‌ مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مشارکت بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در هشت طرح‌ اقتصادی و تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری ۹۲۴ میلیارد ریال زمینه‌ اشتغال برای سه هزار و ۳۵۰نفر را در مناطق محروم این استان فراهم کرده است. سید ناصر موسوی لارگانی روز پنجشنبه  افزود:

نماینده‌ مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مشارکت بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در هشت طرح‌ اقتصادی و تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری ۹۲۴ میلیارد ریال زمینه‌ اشتغال برای سه هزار و ۳۵۰نفر را در مناطق محروم این استان فراهم کرده است.
سید ناصر موسوی لارگانی روز پنجشنبه  افزود: مشارکت اقتصادی بنیاد برکت در این طرح‌ها علاوه بر کارآفرینی برای مردم ساکن در مناطق کمتر توسعه ‌یافته ، به رشد اقتصادی این مناطق نیز کمک می کند.
وی به طرح های اقتصادی و تولیدی بنیاد برکت جهت رفع بیکاری اشاره کرد و افزود: بنیاد برکت در سال‌های اخیر برای توانمندسازی اقتصادی مردم مناطق محروم کشور و حمایت از کارآفرینان محلی در طرح‌های متعددی مشارکت کرده است .
وی افزود: تاکنون ۸ طرح اقتصادی و تولیدی در شهرستان‌های اصفهان، مورچه‌خورت، کاشان، گلپایگان، اردستان با حجم سرمایه‌گذاری ۹۲۴ میلیارد ریال اجرا شده است .
نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه بنیاد برکت برای ساخت و توسعه‌ مدارس در مناطق محروم استان اصفهان تاکنون بیش از مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است، تصریح کرد: تاکنون این بنیاد ۱۹ مدرسه مجهز به امکانات کامل آموزشی را در استان اصفهان و در روستاهای شهرهای فلاورجان، شاهین‌شهر و میمه، خمینی‌شهر، گلپایگان، کاشان، اصفهان، برخوار، خور و بیابانک، آران و بیدگل، لنجان، بویین و نجف‌آباد افتتاح کرده است.
این مقام مسئول با اشاره به اقدامات بنیاد برکت در حوزه‌ محرومیت‌زدایی گفت: بنده لازم می‌دانم به عنوان یکی از خدمت‌گزاران ملت شریف ایران در مجلس از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تشکر کنم که تاکنون فعالیت‌های ارزشمندی را در جهت محرومیت‌زدایی در سراسر کشور در زمینه‌های زیربنایی و عمرانی، مدرسه‌سازی، ساخت مراکز فرهنگی و مذهبی و مراکز بهداشت و درمان، رفاه، تولید و اشتغال‌زایی انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان فلاورجان تاکنون ۲ مدرسه توسط بنیاد برکت احداث شده و ساخت یک مدرسه‌ دیگر نیز در دست اقدام است، افزود: شهرستان فلاورجان از نظر دسترسی به امکانات و فضای آموزشی از مشکلات عدیده‌ای در رنج است و اقدامات بنیاد برکت گام مؤثری در راستای غلبه‌ تدریجی به این مشکلات است.
نماینده مردم فلاورجان ادامه داد: هم‌اکنون درصد قابل‌توجهی از مدارس شهرستان فلاورجان فرسوده هستند و قبل از اینکه جان دانش‌آموزان به خطر بیفتد، باید به فکر بازسازی آنها بود.
موسوی لارگانی ادامه داد: البته تا رسیدن به نقطه‌ مطلوب در زمینه‌ فضاهای آموزشی هنوز راه زیادی هست و نیازمند همت همه‌ ارگانها از جمله بنیاد برکت هستیم.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از سال ۸۶ تاکنون در حوزه‌ کارآفرینی و را‌ه‌اندازی طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور، فعالیت گسترده‌ای داشته و در این زمینه گام‌های مؤثری برداشته است.
منبع :ایرنا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc