کد خبر : 26037
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 - 8:00

بیانیه حجه الاسلام موسوی لارگانی در پی حادثه تروریستی ١٢ رمضان تهران

موسوی لارگانی ، نماینده مردم شهرستان فلاورجان  در مجلس شورای اسلامی  و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پی حادثه حمله تروریستی گروه تکفیری صهیونیستی داعش بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بیانیه حجه الاسلام موسوی لارگانی در پی حادثه تروریستی ١٢ رمضان تهران باسمه تعالی شهادت مظلومانه هموطنان عزیز

موسوی لارگانی ، نماینده مردم شهرستان فلاورجان  در مجلس شورای اسلامی  و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پی حادثه حمله تروریستی گروه تکفیری صهیونیستی داعش بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه حجه الاسلام موسوی لارگانی در پی حادثه تروریستی ١٢ رمضان تهران
باسمه تعالی
شهادت مظلومانه هموطنان عزیز روزه دارمان در ماه خدا در حملات وحشیانه تروریستها موجی از غم و اندوه را بر قلب همه ایرانیان ایجاد کرده است. ملت بزرگ ایران که در نزدیک به چهل سال گذشته برای صیانت از مرزهای آبی و خاکی و عقیدتی ، بهترین جوانان خود را تقدیم نموده از این خیمه شب بازیهای أیادی آمریکا و صهیونیست و آل سعود وأهمه ای ندارد .
این حادثه تلخ در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب و خانه ملت مرکز دموکراسی و نماد جمهوریت نظام باعث اتحاد همه جناح ها ، سلایق ، مذاهب ، أدیان ، گویش ها و قومیت های مختلف بر علیه این غده سرطانی شده است . حال همه مردم بیش از پیش قدردان مدافعان مظلوم حرم أهل بیت در سوریه و عراق هستند که اگر غیرت و دینداری این رویش های انقلاب نبود هر روز شاهد این اقدامات ددمنشانه ، خبیثانه و کوردلانه در نقاط مختلف میهنمان بودیم .
از همت و دقت نظر و سرعت عمل نیروهای نظامی و امنیتی در سپاه ، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی در کور نمودن این اقدام قدردانی نموده و امیدوارم با بررسی جامع زوایای مختلف این حادثه ، علاوه بر برخورد قاطع با بانیان از تکرار آن جلوگیری شود .
خداوند روح جانباختگان این سانحه تلخ را با روح شهدای مدافع حرم محشور و سر سفره کرامت حضرت امام مجتبی (ع) متنعم گرداند . قلب و دل مردم در اندوه ماتم این عزیزان عزادار و جریحه دار است؛ از درگاه خداوند برای ملت داغدار به خصوص بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم . به همکاران عزیزم به خصوص آقای حاجی دلیگانی که جمعی از عزیزترین و باتقواترین همکارانشان را از دست دادند نیز صمیمانه تسلیت عرض می نمایم. همچنین برای مصدومان و مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل و کامل دارم .
انشاءالله به یاری خداوند جبار به زودی شاهد ریشه کنی گروهک داعش و اربابانشان در دنیا و منطقه به خصوص صهیونیست و آل سعود خبیث خواهیم بود .
سید ناصر موسوی لارگانی
خادم مردم شریف شهرستان فلاورجان در خانه ملت و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc