کد خبر : 26045
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 - 10:37

رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان از زورخانه روستای علیشاهدان بازدید کرد

  ‍ به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان از زورخانه روستای علیشاهدان بخش پیربکران شهرستان فلاورجان  بازدید بعمل اورد. در این بازیکنان رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان قول مساعد داد که سالن در حال تاسیس کنار این روستا که توسط دهیاری

 
‍ به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان از زورخانه روستای علیشاهدان بخش پیربکران شهرستان فلاورجان  بازدید بعمل اورد.

در این بازیکنان رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان قول مساعد داد که سالن در حال تاسیس کنار این روستا که توسط دهیاری و شورای محل ساخته شده است را بعد از بهره برداری به صورت کامل جهت استفاده جوانان روستایی از ورزش تجهیز خواهد کرد.
رحمان رئیسی جایگاه زورخانه در پرورش شایسته‌ترین خصایص انسانی مانند جوانمردی، گذشت، ایثار، فداکاری، حس نوع‌دوستی و مبارزه با ظلم و جهل، رعایت اصول اخلاقی و فضایل انسانی را مهم دانست و گفت : آموزه‌های اخلاقی را در یکایک اعمال این ورزش باستانی می‌توان مشاهده نمود. احترام به پیشکسوت، رعایت اصول اخلاقی، دعا خواندن، رسیدگی به امور افرادی که نیاز به کمک دارند و تشویق ورزشکاران به ادب و نزاکت در کنار پرورش جسمی از ویژگی‌هایی بارز این ورزش سنتی است که آن را نه تنها از سایر بازی‌های بومی و محلی ایران بلکه از بازی‌های بومی و محلی دنیا متمایز می‌‌سازد.
وی همچنین افزود:ورزشهای زورخانه ای با توجه به قابلیتهایی که همه ابعاد وجودی انسان را در بر می گیرد در شکل دهی شخصیت کودکان و نوجوانان مفید و تاثیرگذار دانست ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc