کد خبر : 26057
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 - 18:43

جلسه کمیته هماهنگی پشتیبانی بسیج دانش آموزی فلاورجان برگزار گردید‌ .

به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان جلسه ی کمیته ی هماهنگی پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور کمالی مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ، سرهنگ فتحیان  فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان و  حجت الاسلام رئیسی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان و سایر اعضای کمیته در سالن امیرکبیر آموزش و پرورش

به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان جلسه ی کمیته ی هماهنگی پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور کمالی مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ، سرهنگ فتحیان  فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان و  حجت الاسلام رئیسی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان و سایر اعضای کمیته در سالن امیرکبیر آموزش و پرورش فلاورجان برگزار گردید‌
در این جلسه کمالی مدیر آموزش و پرورش فلاورجان  ضمن آرزوی قبولی طاعات و توفیق عبادت خالصانه برای همه به ویژه حاضرین در جلسه ، ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت .

درادامه دکتر کمالی با اشاره به حدیث نبوی در خصوص استفاده از فرصتها پیش از آنکه از دست برود ، اظهارداشت :« پیامبر اکرم (ص) به صحابه خود ، اباذر غفاری در مورد استفاده ی درست از پنج نعمت الهی ، سفارش نمود که : قدرجوانی را قبل از پیری ، قدر سلامتی را قبل از بیماری ، قدر ثروت و بی نیازی را قبل از نیازمندی ، قدر حیات را قبل از مرگ  و قدر اوقات فراغت را قبل از زوال و از دست رفتن آن ، بدانید . چنانکه مولا علی علیه السلام می فرماید ، از دست رفتن فرصت موجب اندوه فراوان می گردد » .
مدیر آموزش و پرورش فلاورجان در ادامه افزود :« ارزش و اهمیت برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و جهت دهی درست به آن ، امری واضح و بدیهی است  ولیکن عملیاتی نمودن طرح ها و برنامه هایی که در این خصوص تهیه می گردد، بسیار مهم است » .
مدیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با تعطیلی مدارس، همچنان تربیت ادامه دارد ، عنوان نمود : « جریان تعلیم و تربیت جریانی مداوم و پایدار است و با تعطیلی مدارس متوقف نمیشود » .
دکترکمالی در این خصوص بیان نمود: « آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین متولی تعلیم و تربیت باید با همکاری واستفاده از پتانسیل و ظرفیتهای سایر دستگاهها  با برنامه ریزی دقیق و حساب شده بستری مهیا کند که آینده سازان این مرز و بوم حداکثر استفاده را از این فرصت ببرند تا جایی که بتوانند از تجربه ی حضور دراین کلاسها درآینده به عنوان فرصت شغلی استفاده کنند » .
مدیر آموزش وپرورش عنوان نمود : «  برنامه ریزی همه جانبه و هوشمندانه در عرصه ی تعلیم و تربیت با تعامل و هم افزایی با سایر ارگانها و دستگاهها ، ضمن افزایش بازدهی ، پوشش حداکثری مخاطبین همراه با بالا بردن کیفیت برنامه ها ، از موازی کاری و اتلاف وقت و انرژی هم جلوگیری  می کند » .
دکتر کمالی همچنین  در خصوص اجرای برنامه های طرح تابستانه ی هجرت درمدارس اظهار داشت : « ترغیب و تشویق دانش آموزان توانمند و مشارکت دادن آنها در این طرح از یک سو و استفاده از ظرفیتهای افراد خیّر به عنوان پیمانکار از طرف دیگر ، می تواند در راستای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی  با هدف صرفه جویی و استفاده ی بهینه از منابع موجود ، به عنوان مهمترین هدف اجرای این طرح تابستانی در مدارس مد نظر قرار بگیرد » .
مدیر آموزش و پرورش در مورد پیشنهاد برگزاری کنگره ی شهدای سرداران شهید ابراز داشت :« خوشبختانه در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ، سال گذشته ، با همکاری بسیج دانش آموزی ، همایشهای شهدای فرهنگی ، شهدای دانش آموزی و شهدای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر همراه با نمایشگاههایی برگزار گردید که ، نمود بسیار خوبی در شهرستان به ویژه در مدارس و بین دانش آموزان داشت . برگزاری کنگره ی سرداران شهید هم میتواند در جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و زنده نگه داشتن یاد شهدا در دلهای ما به ویژه نسل حاضر بسیار موثر باشد ».
در ادامه سرهنگ فتحیان فرمانده ی سپاه پاسدارن فلاورجان ، ضمن بیان اقدامات انجام شده وهمکاری های به عمل آمده در این کمیته ، از کلیه ی مسئولین ذی ربط ، تقدیر و تشکر نمود .
همچنین در این جلسه مصوبات جلسه ی قبل مطرح و پیگیری شد و در خصوص همکاری با کنگره ی سرداران شهید ،  چگونگی اجرای برنامه های طرح تابستانه هجرت درمدارس ، اجرای طرح ۳ میم ( پیوندمدرسه ، مسجد ،منزل ) ، اجرای طرح یاوران ولایت و ساماندهی مربیان آموزش دفاعی ، تصمیماتی اتخاذ گردید ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc