کد خبر : 26292
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1396 - 20:03

دانشجویان افسران جنگ نرم این نظام هستند

حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان ضمن دعوت مردم به تقوای الهی وتسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: سرانجام پرهیزگاری و اهل تقوا بودن باعث نیکو رقم خوردن دنیا و آخرت می‌شود که در سراسر آیات الهی بر این امر مهم تأکید شده است. وی با یادآوری

حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان ضمن دعوت مردم به تقوای الهی وتسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: سرانجام پرهیزگاری و اهل تقوا بودن باعث نیکو رقم خوردن دنیا و آخرت می‌شود که در سراسر آیات الهی بر این امر مهم تأکید شده است.

وی با یادآوری شخصیت عرفانی حضرت علی (ع) در بیان فضیلت‌های حضرت بیان داشت: سنگینی شخصیت آن بزرگوار در سایه  قرآن قرار گرفته است و ایشان مظهر شجاعت و فداکاری در عرصه اسلام و اولین مسلمانی است که در تمام لحظات همراه پیامبر بود.

امام‌جمعه فلاورجان ادامه داد: شخصیتی که در کتاب جرج جرداق مسیحی این گونه بیان می‌شود که ای کاش دنیا در هر عرصه و زمانی شخصیتی هم طراز علی (ع) وجود داشت؛ شخصیتی که برای حفظ اسلام بیست و پنج سال سکوت اختیار کرد.

امام‌جمعه فلاورجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان گفت : آتش به اختیار یعنی مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن در دانشگاه‌ها و مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی که مانع پیشرفت نظام اسلامی می‌شود و دانشجویان افسران جنگ نرم این نطام هستند.

ایشان با اشاره به هنرشاعران این هنر راهنری آینده کشوررا جوشنده وبرتر معرفی کردندواز شاعران خواستند هرچه ممکن است پایه های هنری راقوی ومحکم کنند و مسائل سیاسی واجتماعی جامعه رابه شعر انقلاب راه داده وشعر رابه این مسیرها هدایت نمایند

قدوسی در پایان با یادآوری حوادث تروریستی تهران افزود:این عملیاتها نشان دهنده این است که سیاست جمهوری اسلامی ایران درمقابله با تروریست دربیرون از مرزها یک سیاستی کاملا به جا بوده وضمن عنوان این مطلب که مفابله با تروریست شوخی نبوده ونباید گذاشت که آنها وارد کشورشوند وبا آنها مقابله کنیم دراین زمینه حضور واقتدار نظامی و نیروهای امنیتی کشورمان بر همگان روشن شد و دراین امر مهم و ما از این آن عزیزان خواستاریم که تا محو و نابودی کامل تروریست های منطقه وداعش از هیچ کوششی دریغ نفرمایند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc