کد خبر : 26316
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 16:27

فرمانده حوزره بسیج دانش آموزی فلاورجان: مبارزه با آسیب های اجتماعی باید به عنوان دغدغه ملی در میان مسئولان مطرح شود

فرمانده حوزره بسیج دانش آموزی فلاورجان:مبارزه با آسیب های اجتماعی باید به عنوان دغدغه ملی در میان مسئولان مطرح شود آشوری فرمانده حوزره بسیج دانش آموزی فلاورجان در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم این است که مسئولان دستگاه های مختلف باید

فرمانده حوزره بسیج دانش آموزی فلاورجان:مبارزه با آسیب های اجتماعی باید به عنوان دغدغه ملی در میان مسئولان مطرح شود
آشوری فرمانده حوزره بسیج دانش آموزی فلاورجان در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم این است که مسئولان دستگاه های مختلف باید گام های اساسی به منظور مبارزه با آسیب های اجتماعی در میان دانش آموزان بردارند.

وی افزود: در سال گذشته بحث دبیرخانه و قرارگاه در شهرستان فلاورجان پیگیری شد و مسئولیت های مختلف نیز تعریف شد که در این راستا آموزش و پرورش با برگزاری ماهانه کلاس های مشاوره ای ویژه خانواده دانش آموزان پیرامون آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد فرزندان اقدامات موثری انجام داده است.
آشوری با اشاره به برنامه های اجرا شده به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در میان دانش آموزان بیان کرد: اجرای کارگاه های آموزشی ویژه خانواده های در معرض آسیب و معرفی آنها به اداره آموزش و پرورش، برگزاری کلاس های روانشناسی در دوره های مختلف، تهیه کتابچه های مختلف در رابطه با مواد مخدر و راه های درمانی مقابله با اعتیاد از جمله این برنامه ها هستند.
فرمانده حوزره بسیج دانش آموزی فلاورجان ادامه داد: برپایی جلسات پرسش و پاسخ، تهیه بنر و پلاکارد و … از دیگر اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با اعتیاد است.
وی عنوان کرد: در بحث آمادگی دفاعی در میدان های تیر نیز نه تنها اقدام به برگزاری جلسه آشنایی با مواد مخدر برای دانش آموزان و معلمان کرده ایم، بلکه جلسات توجیهی برای انجمن اولیاء و مربیان برگزار شده است.
آشوری گفت: یکی از دغدغه های ما، اعزام روحانیون متخصص توسط آموزش و پرورش به بعضی از آموزشگاه هایی که بیشتر در معرض خطر هستند، می باشد که این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته شود.
 
 
 
منبع :اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc