کد خبر : 26364
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 14:39

حمله موشکی پاسداران انقلاب اسلامی به داعش درسوریه

شب گذشته نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، ۶ موشک نقطه زن را به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه شلیک کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه در پاسخ به عملیات گروه تروریستی داعش در تهران که به شهادت  ۱۸ تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز

شب گذشته نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، ۶ موشک نقطه زن را به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه شلیک کرد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه در پاسخ به عملیات گروه تروریستی داعش در تهران که به شهادت  ۱۸ تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را هدف حمله موشکی قرار داد.
پس از  حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه، مردم کشور از عملکرد مقتدارانه سپاه پاسداران در مقابل حادثه تروریستی مجلس و مرقد مطهر امام راحل، تشکر کردند.
حملات موشکی سپاه آن هم در حالیکه این گروه از سوی رژیم صهیونیستی و امریکا حمایت و پشتیبانی می شود و گزارش هایی نیز منتشر شده است که امریکایی ها با داعش تبانی کرده اند تا رقه را ترک و در  دیرالزور علیه نیروهای سوری تقویت شوند علاوه بر نمایش اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی، حاوی پیام های سیاسی است.
نخست اینکه این حملات موشکی نشان داد بر خلاف تبلیغاتی که علیه برنامه های موشکی ایران از سوی رسانه های صهیونیستی و مقام های امریکایی مطرح می شود دفاعی است. دوم اینکه برنامه موشکی ایران بازدارنده و سوم اینکه این برنامه علیه تهدید تروریسم و اشکال آن است.
در بیانیه سپاه نیز تاکید شده است پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملا روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc