کد خبر : 26378
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 19:00

موسوی لارگانی: حمله موشکی سپاه به مقر تکفیری‌ها در سوریه شوک بزرگی برای صهیونیست‌ها بود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است با حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه، حامیان تروریسم متوجه توان موشکی جمهوری اسلامی شدند. سیدناصر موسوی لارگانی  با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه گفت: همان طور که امام(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود لذا این

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است با حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه، حامیان تروریسم متوجه توان موشکی جمهوری اسلامی شدند.
سیدناصر موسوی لارگانی  با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه گفت: همان طور که امام(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود لذا این روزها بعد از حادثه تروریستی که در دو نقطه حساس در کشور به وقوع پیوست و داعش مسئولیت آن را پذیرفت، سپاه در ساعات اولیه اعلام کرد ما جواب دندان شکنی به گستاخی داعشی ها خواهیم داد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه اقدام اخیر سپاه در هدف گیری مقر تروریست ها در سوریه را پاسخی به داعش و حامیان وی دانست و اظهارداشت: امروز حامیان تروریسم متوجه شدند که توان موشکی کشورمان اجازه حرکت به دشمنان نخواهد داد.
وی افزود: پیش از این به صهیونیست ها نیز هشدار داده ایم اگر روزی موشکی از طرف صهیونیست ها به طرف ایران شلیک شود، هنوز گرد و خاک موشک به ایران فروکش نکرده دیگر تل آویوی در کار نخواهد بود از این رو اقدام روز گذشته سپاه شوکی برای سرکردگان صهیونیست بود.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه حمله شش موشک سپاه به مواضع تروریست ها در سوریه تنها گوشه ای از قدرت سپاه بود، خاطرنشان کرد: قدرت نمایی اخر سپاه باعث می شود از بروز برخی حرکات مذبوحانه جلوگیری شود همچنین انتخاب کرمانشاه و کردستان به این دلیل بود که ادعای آنها مبنی بر اینکه این استان ها گرایشی به سمت تروریست ها دارند، منتفی شود.
منبع :خانه ملت
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc