کد خبر : 26567
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396 - 22:31

دعوت حجت الاسلام موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

◀️ نماینده مردم همیشه در صحنه شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در آستانه برگزاری آیین گرامیداشت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد . ⏹ متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم « وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ

◀️ نماینده مردم همیشه در صحنه شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در آستانه برگزاری آیین گرامیداشت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد .
⏹ متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
« وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ» ١٢٠/سوره توبه
فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این نوید را می دهد تا ملل آزاده و حق طلب سرتاسر جهان به تاسی و تبعیت از فرمان آسمانی رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، نفرت و انزجار خود از صهیونیست های ضد بشر و حمایت از قدس شریف را اعلان نمایند.
همراهی با ملت مظلوم فلسطین یک باور انسانی بوده و مبتنی بر یک حرکت و جریان اسلامی بنیان گذاشته شده است .
مسئله قدس و فلسطین بعنوان دغدغه جهان اسلام، از آنجا اهمیت دوچندان می یابد که این روزها جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و أیادی بی مغز آنها در عربستان در سایه سکوت مرگبار جوامع مدعی حقوق بشر بیشتر شده و این جنایات ، وظیفه آزادی خواهان جهان را در برابر این ظلم های آشکار سنگین تر می‌کند.
این ماه ها، پیوند تکفیری ها و وهابیون با رژیم غاصب صهیونیستی، دنیا را اسیر تهدیدی بزرگ کرده که ضرورت دارد جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان دنیا امسال برای حفظ کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض در جهان ، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند .
به دنبال حوادث تروریستی اخیر در تهران توسط گروهک تروریستی داعش ، سیلی سراسر اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اغتشاش گران منطقه، باعث شد تا زورگویان منطقه دست و پای خود را جمع کنند و با ایفای نقش دقیق و مهم امنیتی و نظامی ایران آشناتر شوند. ایران اسلامی نشان داد نقش تعیین کننده ای در تامین ثبات منطقه دارد و صهیونیست ها و حامیان آنها باید بدانند که هر خطای بچه گانه آنها پاسخی به مراتب محکم تر از سوی پاسداران ولایت به دنبال خواهد داشت.
روز_جهانی_قدس روز اقتدار دنیای اسلام و نمایش اتحاد مسلمانان عالم است و حضور یکایک ما در راهپیمایی این روز، سیل خروشانی بر سر دشمنان اسلام خواهد بود .
اینجانب ضمن تاکید بر حضور خود در این آیین پرشکوه از یکایک ملت روزه دار ایران اسلامی به خصوص مردمان مؤمن استان اصفهان و دلاورمردان شجاع و شیرزنان عفیف روستاها و شهرهای شهرستان فلاورجان می خواهم همچون سالهای گذشته با زمان شناسی و درک فریضه معنوی و عبادی این روز و حضور منسجم در راهپیمایی روز جهانی قدس ، پایه های توحش صهیونیستی را به لرزه درآورده و باعث دلگرمی مظلومان عالم شویم .
ضمنا در پایان از عموم ملت روزه دار میخواهم در این روزهای پایانی ماه خدا ، شفای عاجل و کامل همه بیماران به خصوص زوجه اینجانب را از درگاه ایزد منان طلب نمایید .
ان شاءالله
?به امید نابودی اسرائیل و آل سعود?
سید ناصر موسوی لارگانی
خادم مردم بصیر و زمان شناس شهرستان فلاورجان در خانه ملت و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان
اول تیر ماه ٩۶.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc