کد خبر : 26772
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1396 - 11:09

قدردانی حجه الاسلام موسوی لارگانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روزجهانی قدس

  نماینده مردم انقلابی شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از حضور پرشور مردم بابصیرت شهرستان فلاورجان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد . متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت حماسه ساز و زمان شناس ایران اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دوراندیشی مثال زدنی و الهی حضرت

 
نماینده مردم انقلابی شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از حضور پرشور مردم بابصیرت شهرستان فلاورجان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد .
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت حماسه ساز و زمان شناس ایران اسلامی
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دوراندیشی مثال زدنی و الهی حضرت امام خمینی (ره) چند دهه است که به نماد مبارزه با ظلم ، استکبار ، الحاد و نمود بی بدیل دفاع از مظلوم در سطح دنیا تبدیل شده است . علیرغم خدعه های فراوان سردمداران قدرت و ثروت ، به برکت ماه خدا هر سال شاهد بسط و توسعه این مراسم باشکوه دینی در کشور و دنیا هستیم . این حضور میلیونی ، دشمن شکن و غرورآفرین شما مردم روزه دار در این گرمای بی سابقه هوا و با زبان صوم جای سپاسگزاری دارد .
با توجه به اینکه امسال به علت سانحه تصادف پیش آمده و بستری بودن زوجه اینجانب در آی سی یو بیمارستانی در شهر مقدس قم ، نائب الزیاره همه شما عزیزان در کنار مضجع شریف و منور خواهر علی ابن موسی الرضا (ع) حضرت کریمه أهل بیت فاطمه معصومه (س) هستم در راهپیمایی عظیم شهر مقدس قم حضور یافتم و از حضور چشمگیر زائرین و مجاورین عزیز در گرمای طاقت فرسای قم مشعوف و شگفت زده شدم .
طبق اخبار و اطلاعات واصله از دوستان در شهرهای مختلف شهرستان شهیدپرور فلاورجان نیز شاهد حضور باشکوه و بی نظیر مردم غیور و بابصیرت روستاها و شهرهای شهرستان بوده ایم که بر خود لازم میدانم ضمن عذرخواهی بدلیل عدم حضور در جمع پاک شما عزیزان در شهرستان ، از شما موکلین عزیزم نیز سپاسگزاری نمایم .
والسلام علی عبادالله الصالحین
سیدناصر موسوی لارگانی
خادم مردم عزیز و بصیر شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان
سوم  تیر ماه۹۶
 .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc