کد خبر : 26792
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396 - 9:24

۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ضریح امامزاده شاه ابوالقاسم(ع) روستای سهروفیروزان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: به همت خیرین و نیکوکاران ساخت ضریح جدید امامزاده شاه ابوالقاسم(ع)فلاورجان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. ، احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در راستای عمران و توسعه بقاع متبرکه و به همت خیرین ضریح جدیدی برای حرم مطهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: به همت خیرین و نیکوکاران ساخت ضریح جدید امامزاده شاه ابوالقاسم(ع)فلاورجان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

، احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در راستای عمران و توسعه بقاع متبرکه و به همت خیرین ضریح جدیدی برای حرم مطهر امامزاده شاه ابوالقاسم(ع)فلاورجان در دست ساخت قرار دارد.

وی ادامه داد: هزینه ساخت ضریح برای این امامزاده جلیل القدر ۷۵۰ میلیون ریال بوده است که توسط خیرین تامین شده است و این ضریح جدید تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که ضریح جدید این امامزاده بزرگوار طی مراسمی در یک ماه آینده رونمایی می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: آستان امامزاده ابوالقاسم (علیه السلام) در شهرستان فلاورجان، بخش پیربکران، دهستان سهروفیروزان، روستای سهروفیروزان واقع شده است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc