کد خبر : 26838
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396 - 17:45

نماینده مردم فلاورجان درمجلس با توهین کنندگان به رئیس جمهوری باید برخورد شود

حجت الاسلام موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان وعضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که شعارهای اختلاف انگیز و تفرقه آمیز علیه رئیس جمهوری در راهپیمایی روز جهانی قدس صحیح نبود، تاکید کرد: با توهین کنندگان به رئیس جمهوری باید برخورد شود. موسوی لارگانی  گفت : همان طور که امام راحل فرمودند روز جهانی قدس،

حجت الاسلام موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان وعضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که شعارهای اختلاف انگیز و تفرقه آمیز علیه رئیس جمهوری در راهپیمایی روز جهانی قدس صحیح نبود، تاکید کرد: با توهین کنندگان به رئیس جمهوری باید برخورد شود.
موسوی لارگانی  گفت : همان طور که امام راحل فرمودند روز جهانی قدس، روز اسلام و یاری مظلومان و ستم دیدگان به ویژه مظلومان فلسطین است، مظلومانی که نزدیک به هفتاد سال زیر چکمه های صهیونیسم و استکبار جهانی بوده اند.
وی افزود: اگر مسلمانان متحد و منسجم باشند، تمام دسیسه ها و توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی خنثی می شد و دلارهای نفتی عربستان برای رژیم صهیونیستی و بودجه کلان آمریکا به آنان بی اثر می شد،ولی متاسفانه در این راستا شاهد تفرقه کشورهای مسلمان هستیم و برای مثال می بینیم که مفتی عربستان می گوید کمک به مردم غزه حرام است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: با این تفرقه ها که برخی از سران کشورهای عربی به جای کمک به مردم فلسطین در پیش گرفته اند، نمی توان به وحدت رسید، امام راحل تاکید داشتند که در روز جهانی قدس همه مسلمانان به میدان آیند و این وحدت را فریاد بزنند و ما شاهد بودیم همه ساله مردم جهان خصوصا مردم ایران با شکوه و عظمت بیشتری در راهپیمایی روز شرکت می کردند.
وی تاکید کرد: امسال هم طبق نظر خبرگزاری های داخلی و خارجی حضور مردم ایران حضور قابل توجه و نسبت به سال های قبل با شکوه تر بود.
موسوی لارگانی ادامه داد: این حرکتی که تعدادی از افراد انجام دادند و شعارهایی را علیه رئیس جمهوری در راهپیمایی روز قدس دادند، این بهانه را دست کسانی دادند که خارج کشور نشستند و منتظر اختلاف بین مسوولان و مردم در ایران هستند.
وی خاطرنشان کرد: این افراد دنبال این هستند که اختلافات را ایجاد کنند و نظام مقدس ایران که پایه هایش روی خون شهدا استوار شده است و خون شهدا باعث تنومند شدن این نهال شده است تضعیف کنند ولی بدانند که موفق نخواهند شد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: با توجه به این که ما برای این انقلاب هزینه های زیادی داده ایم نباید با دست خودمان این نظام و انقلاب را تضعیف کنیم ،یک وقتی بحث رقابت انتخاباتی است، در مباحث انتخاباتی بحث هایی رد و بدل شود ولی در روز قدس که به منزله روز اتحاد مسلمین است سردادن این شعارهای تفرقه آمیز و اختلاف انگیز صحیح نیست.
وی تصریح کرد: رئیس جمهوری در این موضوع باید صبور باشند، بالاخره ایشان در انقلاب در مسئولیت ارزشمندی مسوولیت و در قوه مقننه ۲۰ سال حضور و در بخش های دیگری نیز فعالیت داشتند بنابراین در این موضوع خدای نکرده شخص رئیس جمهوری با صحبت هایشان یا طرفدارانشان کاری نکنند که اختلاف بیشتر شود.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تاکید کرد: با متخلفان باید برخورد شود، همان طوری که دادستان به این موضوع تاکید داشت.
موسوی لارگانی گفت: طوری نشود که کسانی طرفدار رئیس جمهوری هستند با سخنانشان به این اختلاف ها بیافزاید..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc