کد خبر : 26937
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396 - 23:33

دولت یک بار برای همیشه پاسخگوی مطالبات صنعتگران باشد/ دولت همراه صنعتگران باشد نه مقابل آن‌ها

  بهروز زرگر عضو هیأت مدیره شهرک صنعتی اشترجان با اشاره به مطرح کردن این مسأله که در جلسه با حضور معاون وزیر به رسیدگی به صنعت اصفهان و شهرک صنعتی اشترجان تأکید شده است، گفت: مطالبات عمده صنعتگران شهرستان فلاورجان در این است که یک بار برای همیشه دولت پاسخگوی مطالبات صنعتگران باشد. بهروز

 
بهروز زرگر عضو هیأت مدیره شهرک صنعتی اشترجان با اشاره به مطرح کردن این مسأله که در جلسه با حضور معاون وزیر به رسیدگی به صنعت اصفهان و شهرک صنعتی اشترجان تأکید شده است، گفت: مطالبات عمده صنعتگران شهرستان فلاورجان در این است که یک بار برای همیشه دولت پاسخگوی مطالبات صنعتگران باشد.
بهروز زرگر ضمن تبریک دهم تیرماه، روز صنعت و معدن به کلیه صنعتگران، مهندسان صنعتی و معدنی و کارگران صنایع کشور اظهار داشت: شهرک صنعتی اشترجان مصوب شورای عالی انقلاب بوده و در سال ۵۹ و قبل از تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی ایران با تلاش و پیگیری صنعتگران پرتلاش و هیأت امناهای مختلف تأسیس شده است.
وی با مطالبه توجه جدی مسؤولان به این شهرک، افزود: از نماینده شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی که پیگیر مطالبات صنعتگران و کارگران شهرستان به ویژه شهرک‌های صنعتی اشترجان بوده‌اند، قدردانی می‌کنم.
عضو هیأت مدیره شهرک صنعتی اشترجان در ادامه با اشاره به فرسوده بودن آسفالت ورودی شهرک گفت: دو مشکل اصلی در شهرک وجود دارد که یکی مربوط به برق منطقه‌ای است که بسیاری اوقات با افت شدید مواجه شده‌ایم، مشکل دیگری که با آن روبرو هستیم مشکل بیمه‌های تأمین اجتماعی بوده که بلای جان صنعتگران شده است.
وی با اشاره به مطرح کردن این مسأله که در جلسه با حضور معاون وزیر به رسیدگی به صنعت اصفهان و شهرک صنعتی اشترجان تأکید شده است، مطرح کرد: مطالبات عمده صنعتگران شهرستان فلاورجان در این است که یک بار برای همیشه دولت پاسخگوی مطالبات صنعتگران باشد.
زرگر در پایان با بیان اینکه ترس صنعتگران این است که در چند سال آینده مکانی به نام شهرک صنعتی اشترجان وجود نداشته باشد، تأکید کرد:  تقاضای ما از دولتمردان این است که همراه صنعتگران باشند نه در مقابل آن‌ها، همه ما باید دست به دست هم دهیم که کشورمان را آباد کنیم؛ امید داریم وعده‌های که در سفر اخیر از سوی معاون وزیر داده شد،عملی شود..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc