کد خبر : 26975
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 9:35

مساعدت ۱۴ میلیارد ریالی خیران فلاورجانی به ایتام ومحسنین در سال گذشته

خیران با مشارکت در طرح ایتام اکرام و محسنین ضمن کمک به تأمین بخشی از نیازهای مادی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد ازلحاظ معنوی نیز زمینه رفع نیازهای عاطفی آن‌ها را فراهم می‌کنند. تمامی انفاقات، صدقات و کمک‌های خیران در جهت رفع بخشی از نیازهای ضروری خانواده‌های بی‌بضاعت و در زمینه‌های درمان،

خیران با مشارکت در طرح ایتام اکرام و محسنین ضمن کمک به تأمین بخشی از نیازهای مادی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد ازلحاظ معنوی نیز زمینه رفع نیازهای عاطفی آن‌ها را فراهم می‌کنند.

تمامی انفاقات، صدقات و کمک‌های خیران در جهت رفع بخشی از نیازهای ضروری خانواده‌های بی‌بضاعت و در زمینه‌های درمان، مسکن، اشتغال، امور فرهنگی و جهیزیه هزینه می‌شود.

 حمیدرضا طاهری، مدیر کمیته امداد شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، ازجمله طرح‌هایی هستند که کمیته امداد برای بهره‌مندی از مشارکت مردمی در رسیدگی نیاز مددجویان اجرا می‌کند؛ اظهار داشت: طرح اکرام ایتام اختصاص به کودکانی دارد که پدر خود را ازدست‌داده‌اند؛ طرح محسنین نیز مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جداشده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا اینکه پدرشان در قید حیات است، اما به هر دلیل قادر به تأمین معاش خانواده نیست و تشخیص نیازمند بودن این خانواده‌ها توسط کارشناسان کمیته امداد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته خیران فلاورجانی بیش از ۱۴ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد کمک کردند عنوان داشت: با اجرای طرح اکرام ایتام ، خیران و نیک اندیشان فلاورجان مبالغ نقدی را به‌حساب ایتام واریز کرده و به یاری نیازمندان شتافتند .

مدیر کمیته امداد شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ از سوی کمیته امداد اجرایی شده است، افزود: طرح اکرام ایتام در این شهرستان برای حمایت‌های مادی و معنوی از ۳۹۷ کودک یتیم و ۲۰۵ کودک طرح محسنین اجرا می‌شود که تحت سرپرستی معنوی سه هزارو ۱۵۰ حامی قرار گرفتند .

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc