کد خبر : 27039
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - 13:39

نماینده مردم فلاورجان :قول مساعد معاون اول رئیس‌جمهور برای حل مشکلات استان اصفهان

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در این دیدار جهانگیری با اشاره به آگاهی و اشراف کامل از مشکلات استان قول داد تا مرتفع شدن این مشکلات پیگیر موضوع باشد. حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی در خصوص دیدار روز گذشته مجمع نمایندگان استان اصفهان با اسحاق جهانگیری معاون

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در این دیدار جهانگیری با اشاره به آگاهی و اشراف کامل از مشکلات استان قول داد تا مرتفع شدن این مشکلات پیگیر موضوع باشد.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی در خصوص دیدار روز گذشته مجمع نمایندگان استان اصفهان با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور اظهار کرد: در این جلسه هر یک از نمایندگان استان مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین بحث‌های مطرح شده در جلسه دیروز درباره معضلات مهم استان از جمله بیکاری، مشکلات صنایع و همچنین محیط‌زیست بود، ادامه داد: معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به آگاهی و اشراف کامل از مشکلات استان قول داد تا مرتفع شدن این مشکلات پیگیر موضوع باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شد مشکلات مربوط به هر وزارتخانه به وزیر مربوطه ارجاع داده شود تا در جهت مرتفع شدن آن اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: در این جلسه هر یک از نمایندگان استان اصفهان به طور جداگانه مسائل، دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود پیرامون حوزه انتخابیه نظیر حل مسأله آب زاینده‌رود،‌ اجرای مصوبات شورای عالی آب، مقابله با برداشت بی رویه آب، بیکاری، تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های صنعتی، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، نظارت بر مؤسسات مالی، حمایت از حقوق کشاورزان و توجه به مسائل زیست‌محیطی نظیر احیای تالاب گاوخونی را ابراز کردند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc