کد خبر : 27110
تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1396 - 21:28

غرب و نگاه غرب گرایانه به دنبال از بین بردن عزت نفس در سطح زندگی اجتماعی است

امام جمعه موقت فلاورجان افزود :غرب و نگاه غرب گرایانه به دنبال از بین بردن عزت نفس در سطح زندگی اجتماعی است که باید مواظب بود.  حجت‌الاسلام سید محمد خلیلی امام جمعه موقت فلاورجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: سرلوحه همه کارهای خوب

امام جمعه موقت فلاورجان افزود :غرب و نگاه غرب گرایانه به دنبال از بین بردن عزت نفس در سطح زندگی اجتماعی است که باید مواظب بود.

 حجت‌الاسلام سید محمد خلیلی امام جمعه موقت فلاورجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: سرلوحه همه کارهای خوب تقوا است، اگر می‌خواهیم عاقبت به خیر شویم و خداوند عاقبت خو‌بی را در آخرت برای ما رقم بزند، قطعاً با تقوا محقق خواهد شد

وی در ادامه افزود :تقوا راه نجات و لازمه سعادت انسان است و  این تأکید در آیات نورانی قرآن کریم آمده است به طور مثال  در آیات سوره مبارکه ص درجه اهل تقوا انجام واجبات و ترک محرمات است.

وی در ادامه با گرامیداشت بیست و یکم تیرماه روز عفاف و حجاب تصریح کرد: این مسأله در آیات نورانی قرآن کریم تأکیدات فراوانی دارد به دلیل این که انسان‌ها به طور فطری گرایش به عفاف و حجاب دارند اما شاهد هستیم این مسأله در جامعه به فراموشی سپرده شده است و غرب و نگاه غرب گرایانه به دنبال از بین بردن عزت نفس در سطح زندگی اجتماعی است که باید مواظب بود.

امام جمعه موقت فلاورجان با اشاره به دیدار مسؤولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری افزود: همان‌طور که تأکیدات ایشان بود که قوه قضائیه پرچم‌دار حقوق عمومی در جامعه باشد ما نیز از مسؤولان تقاضامندیم که عدالت بیش از گذشته در سطح جامعه تداعی پیدا کند.

حجت‌الاسلام سید محمد خلیلی با اشاره به گردهمایی منافقان در پاریس پایتخت کشور فرانسه ادامه داد: نباید شاهد این بود که کسانی که ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند و بر این ادعا پافشاری می‌کند میزبان جلسه‌ای باشد که تمامی اشخاص شرکت کننده دشمن نظام اسلامی و جمهوری اسلامی ایران هستند و از مسؤولان سیاست خارجی کشور تقاضامندیم موضعی منفعلانه نداشته و برخوردی قاطع داشته باشند.

امام جمعه موقت فلاورجان  در پایان با اشاره  به مظلومیت سپاه در فضاهای حقیقی و مجازی و هجمه‌های اخیر علیه این نهاد انقلابی تأکید کرد: سپاه سنگر مستحکم نظام اسلامی است و خدا‌وند را شاکریم در هر نقطه سپاه حضور داشت موفقیت برای نظام و انقلاب بود، از دشمنان خارجی توقعی نداریم ولی نباید عده‌ای با بی‌انصافی سپاه را زیر سؤال ببرند و ما افتخار می‌کنیم بسیجی خدمت‌گزار رهبری باشیم.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc