کد خبر : 27123
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 6:14

فرماندار فلاورجان:عامل زندانی شدن ۵۴ درصد از زندانیان استان ریشه در مواد مخدر دارد.

فرماندار فلاورجان:عامل زندانی شدن ۵۴ درصد از زندانیان استان ریشه در مواد مخدر دارد.

فرماندار شهرستان  فلاورجان گفت  :بالغ بر نیمی از جمعیت ۲۵۰ هزار نفری شهرستان تحت آموزش توانمندسازی نسبت به آسیب‌های اجتماعی به ویژه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر قرار گرفته‌اند.  اصغر هدایت ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان با اشاره به فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت:

فرماندار شهرستان  فلاورجان گفت  :بالغ بر نیمی از جمعیت ۲۵۰ هزار نفری شهرستان تحت آموزش توانمندسازی نسبت به آسیب‌های اجتماعی به ویژه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر قرار گرفته‌اند.

 اصغر هدایت ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان با اشاره به فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: سطح زیرکشت مواد مخدر در دو دهه اخیر ۲۰ درصد و تولید تریاک ۷۰ درصد رشد داشته است که ۸۵ درصد تریاک جهان در کشورهای همسایه شرقی ایران تولید می‌شود.

وی در ادامه  افزود: ۶۴ درصد معتادان استان متأهل و ۲۰ درصد معتادان تحصیلات فوق دیپلم به بالا دارند، بیش از ۲۲ درصد معتادان را افراد شاغل در واحدهای صنعتی تشکیل می‌دهند که عامل زندانی شدن ۵۴ درصد از زندانیان استان ریشه در مواد مخدر دارد.

فرماندار شهرستان  فلاورجان تصریح کرد: در شهرستان فلاورجان در راستای طرح کرامت ۱۷ حوزه، ۱۵۷، پایگاه بسیج، کلیه مدارس شهرستان، مراکز درمانی و بهداشتی و کانون‌های فرهنگی مساجد و… فعال شده و در حال اقدامات آموزشی هستند.

هدایت در پایان خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در قالب طرح کرامت تاکنون انجام شده، بالغ بر نیمی از جمعیت ۲۵۰ هزار نفری شهرستان تحت آموزش توانمندسازی نسبت به آسیب‌های اجتماعی به ویژه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر قرار گرفته‌اند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc