کد خبر : 27805
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1396 - 21:56

رئیس دادگستری شهرستان فلاورجان

قوه قضاییه در برخورد با جرائم نزاعی و اراذل‌ و اوباش در هیچ کجا کوتاهی نخواهد کرد

قوه قضاییه در برخورد با جرائم نزاعی و اراذل‌ و اوباش در هیچ کجا کوتاهی نخواهد کرد
رئیس دادگستری شهرستان فلاورجان:به‌ منظور اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری امیدواریم هم چون گذشته تعامل و همکاری بیش‌ از پیش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان فلاورجان را شاهد باشیم.  

سید محسن بنیمی معاون قضایی دادگستری استان اصفهان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فلاورجان با بیان اینکه امنیت پایدار در سایه اجرای عدالت قابل‌ دستیابی است، اظهار کرد: برقراری امنیت و احساس آن در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با تعامل و همکاری تمامی نهادها و سازمان‌ها با دستگاه قضایی محقق خواهد شد، حتی جرمی مانند سرقت می‌تواند عواقب و تبعات اجتماعی و روانی بسیار نامطلوبی بر جامعه و میان مردم به همراه داشته باشد و امنیت و احساس آن را خدشه‌دار کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برخی انتظارات و منویات مقام معظم رهبری از دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: استمرار برخورد جدی با فساد، اشرار و متخلفان و کسانی که با هنجارشکنی امنیت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند و همچنین تلاش با هدف جلب رضایت عمومی از مهم‌ترین انتظارات مقام معظم رهبری از دستگاه قضایی بوده و خوشبختانه در دستگاه قضایی استان اصفهان با تلاش جهادگونه قضات و کارکنان آن، اهداف در این مسیر معطوف شده است.

معاون قضایی دادگستری استان اصفهان به انتظار مردم در برقراری عدالت از قوه قضائیه اشاره و خاطرنشان کرد: به برکت حضور مسؤولان دلسوز و همدلی، همکاری و تعامل در عین حفظ استقلال قوا و در سایه اجرای عدالت و همراه با قضاوت عادلانه، خردمندانه و قاطعانه قضات امروز شاهد امنیت پایدار و مثال‌زدنی در استان اصفهان و کشور هستیم.

وی شهرستان فلاورجان را به لحاظ شرایط اقلیمی، اجتماعی و مردمی حساس و مهم دانست و تأکید کرد: این شهرستان به لحاظ دارا بودن مردمی فهیم، متدین، انقلابی و شهیدپرور لایق بهره‌مندی از بهترین خدمات بوده و این مهم بار مسؤولیت را برای مسؤولان قضایی و اداری آن سنگین‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد قدوسی در ادامه این مراسم ضمن اعلام آمادگی در استمرار حمایت و تعامل و همکاری با  دادستان جدید دادگستری شهرستان از زحمات و تلاش‌های خالصانه دادستان سابق تشکر کرد و گفت: اسلام عزیز از همه ما عدالت اجتماعی را طلب می‌کند و مردم نیز از مسؤولان توقع دارند که مبارزه با فساد، حمایت از مظلوم و مستضعف، مقابله با تبعیض و ویژه‌خواری، اکتفا نکردن به اسم و حرف از عدالت اجتماعی و عمل به آن و نظارت و بازرسی بر عملکرد مسؤولان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: این شرایط با قوه قضاییه‌ای کارآمد، مقتدر و عمل‌گرا محقق خواهد شد و از مجموعه قضایی شهرستان خواهانیم که ملاحظه هیچ فردی را در هر مقام و جایگاهی نکنند و اقتدار خود را نشان دهند که همانا اقتدار نظام است.

امام‌ جمعه فلاورجان تصریح کرد: این تصور که مفاسد اقتصادی و اجتماعی در شهرهای بزرگ رخ می‌دهد یک تفکر اشتباه است و مردم باید بدانند به همان میزان شهرهای بزرگ در شهرهای کوچک نیز با پرونده‌های مفاسد اقتصادی و اجتماعی روبرو هستیم و برای آگاهی بیش‌تر مردم باید تلاش کرد.

امید حفیظی نیز در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات اجتماعی شهرستان فلاورجان تأکید کرد: قوه قضاییه در برخورد با جرائم نزاعی و اراذل‌ و اوباش در هیچ کجا کوتاهی نخواهد کرد و هر فردی در این راستا دستگیر شود در مرحله اول بازداشت موقت خواهد شد و با هیچ‌کسی در این راستا شوخی نداریم.

وی افزود: به‌ منظور اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری امیدواریم هم چون گذشته تعامل و همکاری بیش‌ از پیش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان فلاورجان را شاهد باشیم.

رئیس دادگستری شهرستان فلاورجان در ادامه مهم‌ترین هدف قوه قضاییه را پیشگیری از جرم برشمرد و خاطرنشان کرد: نخستین و مهم‌ترین برنامه قوه قضائیه رسیدگی و پیگیری پرونده‌های اقتصادی است که به همین دلیل در راستای دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در سیستم دادگستری یک شعبه جهت این امر اختصاص داده‌ شده است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc