کد خبر : 27246
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1396 - 14:35

دیدارریاست و کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی فلاورجان با فرماندار

به مناسبت فرارسیدن روز بهزیستی وتامین اجتماعی، رئیس و تعدادی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان با فرماندار فلاورجان دیدار نمودند. به نقل از  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان اصغر هدایت در این نشست ضمن تبریک به مناسبت روز تامین اجتماعی اظهار داشت:در هر سیستمی کار رابدنه ومجموعه کارکنان زحمت کش آن اداره یا سازمان انجام می

به مناسبت فرارسیدن روز بهزیستی وتامین اجتماعی، رئیس و تعدادی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان با فرماندار فلاورجان دیدار نمودند.

به نقل از  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان اصغر هدایت در این نشست ضمن تبریک به مناسبت روز تامین اجتماعی اظهار داشت:در هر سیستمی کار رابدنه ومجموعه کارکنان زحمت کش آن اداره یا سازمان انجام می دهند واگر این مجموعه باهم همدل باشند آن سازمان قطعا در امور اری خود موفق خواهد بود.
وی در ادامه افزود : دولت با برنامه های بنیادی در حوزه های بهداشت و درمان نگرش ها را به سلامت جامعه تغییر داده است.
هدایت همچنین اظهار داشت:، دو محور امنیت و سلامت از مهم ترین موضوعات هر جامعه ای است و هنگامی که مورد توجه مسئولین قرار گیرد موجب ایجاد نشاط در جامعه می گردد.
وی در ادامه گفت : در دولت تدبیر و امید سازمان هایی نظیر تامین اجتماعی مورد توجه ویژه ای واقع شده و به جایگاه اصلی خود در جامعه نزدیکتر شده اندودر حوزه تامین اجتماعی به لحاظ شان خدماتی آن که بالغ بر ۱۱۴هزار نفر جمعیت را تحت پوشش دارد جمعیت قابل ملاحظه ای است واز دستگاههای اساسی واصلی در حوزه خدمت رسانی محسوب می شود و طیف وسیع خدمات تامین اجتماعی گویای این است که عوامل اجرایی آن نیز از ظرفیت های بالا وشایسته ای برخوردارند.
وی همچنین با تأکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم تاکید کرد : مراقبت شود گاهی تاخیر در خدمت رسانی، برخورد های ناشایست با بیماران و کیفیت پایین خدمات رسانی در بعضی از مواقع می تواند همه خدمات و زحمات انجام شده را زیر سوال برده و موجب تغییر دید مردم نسبت به نظام سلامت و درمان در کشور گردد.
وی در ادامه خطاب به پرسنل زحمت کش در این عرصه گفت:شما عزیزان زحمت کش باید افتخار کنید که دراین حوزه مشغول واصل کار ما باید رضایت خدا ورضایت مردم عزیز باشد.
مهندس هدایت در ادامه افزود :بعضی مواقع به لحاظ قانونی نمی توان کاری برای ارباب رجوع انجام داد ولی می توان بابرخورد خوب وشایسته جواب مردم را داد.
وی همچنین بااشاره به خدمات سازمان تامین اجتماعی در شهرستان افزود:در حوزه خدمت رسانی این سازمان کمترین مشکل را هم نداشتیم واین نشانگر روح همدلی وهمراهی در بین کارکنان این مجموعه است واین ظرفیت باید در هر دستگاهی مجود داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به خدمات خوب دولت تدبیر وامید در این عرصه گفت :باوجود این همه بیمه شده توزیع خدمات درکوتاهترین زمان به خدمات گیرندگان از سیاست های دولت ودر راستای رضایت مردم عزیزاست.
در ابتدای این جلسه که در در دفتر جناب فرماندار برگزار شد محمد هاشمی رئیس سازمان تامین اجتماعی گزارش جامعی از عملکرد و اقدامات انجام گرفته توسط آن سازمان پرداخت..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc