کد خبر : 27668
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 0:50

وزیر ورزش و جوانان: در صورت واگذاری زمین، پنج زمین چمن مصنوعی در شهرستان فلاورجان احداث می شود/ موسوی لارگانی: از زمان حضور دکتر سلطانی فر شاهد تحولات خوبی در ورزش کشور بوده ایم

وزیر ورزش و جوانان: در صورت واگذاری زمین، پنج زمین چمن مصنوعی در شهرستان فلاورجان احداث می شود/ موسوی لارگانی: از زمان حضور دکتر سلطانی فر شاهد تحولات خوبی در ورزش کشور بوده ایم

وزیر ورزش و جوانان در دیدار نمایده مردم شهرستان فلاور جان در مجلس شورای اسلامی از آغاز ۵ پروژه زمین چمن مصنوعی در صورت واگذاری زمین در روستاها و شهرهای شهرستان خبر داد . حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد . در این نشست وزیر ورزش و جوانان ضمن خیر مقدم به

وزیر ورزش و جوانان در دیدار نمایده مردم شهرستان فلاور جان در مجلس شورای اسلامی از آغاز ۵ پروژه زمین چمن مصنوعی در صورت واگذاری زمین در روستاها و شهرهای شهرستان خبر داد .
حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد .
در این نشست وزیر ورزش و جوانان ضمن خیر مقدم به نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از حجت الاسلام موسوی لارگانی به عنوان یکی از نمایندگان فعال و حامی ورزش نام برد و گفت: در این مدت که در وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کرده ام حجت الاسلام و المسلمین موسوی همیشه حامی ورزش بوده و ان شاءالله این حمایتها تداوم پیدا کند .
او با اشاره به برنامه های توسعه ای این وزارتخانه در بخشهای مختلف ورزشی توضیح داد: با توجه به محرومیت شهرستان فلاورجان و نبود امکانات ورزشی در این شهرستان به محض واگذاری زمین در مرکز این شهرستان ساخت سالن استاندارد و ۱۲۰۰ نفری که تا ۲ هزار نفر گنجایش داشته باشد را آغاز خواهیم کرد .
دکتر سلطانی فر از آغاز ۵ پروژه زمین چمن مصنوعی در صورت واگذاری زمین در روستاها و شهرهای شهرستان خبر داد و افزود : در صورت همکاری شهرداری ها و دهیاری ها ؛ وزارت ورزش و جوانان آماده همکاری با این ارگان ها در احداث اماکن ورزشی است.
در این نشست ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی ضمن قدردانی از وزیر ورزش و جوانان گفت : خوشبختانه از زمان حضور دکتر سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان ، شاهد تحولات خوبی در ورزش کشور بوده ایم و بسیار امیدواریم با تداوم فعالیتها در آینده شاهد رشد بیشتر ورزش کشور باشیم.
وی همچنین شهرستان فلاورجان را یکی از محروم ترین شهرستان های کشور دانست و گفت : متاسفانه نسبت به جمعیت و سرانه ورزشی، شهرستان فلاورجان با ۲۸ سانتی متر به ازای هر نفر یکی از شهرستان های محروم کشور به شمار می رود که ورزشکاران این شهرستان انتظار احداث یک سالن چند منظوره ۳ هزار نفری در مرکز شهرستان را دارند.
نماینده مردم شهرستان فلاورجان همچنین در بخش توجه به قهرمانان ورزشی خواستار توجه بیشتری به مدال آوران آسیایی و جهانی این شهرستان شد و فراهم نمودن شرایطی که این عزیزان بعد از پایان ورزش قهرمانی بتوانند با توجه به تخصص ورزش که دارند از طریق وزارت ورزش استخدام شوند را مورد توجه قرار داد.
همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان نیز مهمترین خواسته ورزشکاران شهرستان فلاورجان را احداث یک سالن چند منظوره ۳ هزار نفری دانست و گفت : در حال حاظر تیم های هندبال و فوتسال شهرستان فلاورجان مرتب در مسابقات کشوری حضور پیدا می کنند که به دلیل عدم وجود سالن استاندارد، از میزبانی مسابقات کشوری محروم هستند و مجبور هستند جهت یک میزبانی کشوری در سالن های شهرستان های همجوار حضور پیدا کنند و از نعمت تماشاگر محروم شوند.
رئیسی همچنین با توجه به فعال بودن ۳۶ هیات ورزشی و عدم وجود اسپانسر در شهرستان خواستار توجه بیشتر نسبت به هیات های ورزشی شهرستان فلاورجان شد .
در این نشست مشترک که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز حضور داشت..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc