کد خبر : 27747
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 9:47

جلسه کمیته بانوان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان

برگزاری کمیته بانوان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فلاورجان

یکی ازاهداف ازتشکیل این کمیته اجرای منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در ارتباط با حساسیت های کلی مبارزه با مواد مخدر در مورد خانواده و ارتباط مؤثرو تاکید بر نقش زنان در تاثیر گزاری بر خانواده و جامعه می باشد . در خانواده‌هايي كه زني باصلاحيت فكري و اخلاقي و مقتدر و با برخورد مناسب با همسر خود درآن حضور داشته باشد، رخنه كردن اعتياد در مردان اين خانواده ها كمتر ديده مي شود. اين زنان، با شناخت شخصيت همسران خود از انحراف احتمالي آنها جلوگيري مي كنند.

در راستای اجری طرح کرامت کمیته بانوان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان از سال گذشته در فرمانداری شهرستان شروع به فعالیت نموده است

اعضای این کمیته متشکل از نمایندگان دستگاههای اجرائی ،متولی امور اجتماعی و فرهنگی و پیشگیری و درمان در راستای مبارزه با اعتیاد می باشد.

یکی ازاهداف ازتشکیل این کمیته اجرای منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در ارتباط با حساسیت های کلی مبارزه با مواد مخدر

در مورد خانواده و ارتباط مؤثرو تاکید بر نقش زنان در تاثیر گزاری بر خانواده و جامعه می باشد .

در خانواده‌هایی که زنی باصلاحیت فکری و اخلاقی و مقتدر و با برخورد مناسب با همسر خود درآن حضور داشته باشد، رخنه کردن اعتیاد در مردان این خانواده ها کمتر دیده می شود. این زنان، با شناخت شخصیت همسران خود از انحراف احتمالی آنها جلوگیری می کنند.

در این جلسه نمایندگان دستگاه ها به ارائه گزارش چکیده ای از فعالیت ها پیشگیرانه درمان ، صیانت و مقابله با اعتیاد در سطح شهرستان پرداختند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc