کد خبر : 27770
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 16:31

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش پیربکران باحضور هدایت فرماندار فلاورجان

فرماندارفلاورجان:آموزش وپرورش جامعه بزرگی است که فرزندان آن هدف اصلی دشمن هستند

 جلسه شورای اداری آموزش و پرورش پیربکران باحضوراصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان برگزارشد هدایت فرماندارفلاورجان  به فعالیت های آموزش و پرورش پیربکران اشاره کرد و گفت: هنوز در حوزه دانش آموزی و فرهنگی جای ارتقا وجود دارد چون انتظار رشد و توسعه بیش از سابق است و این ارتقا بیانگر آن است که همه باید

 جلسه شورای اداری آموزش و پرورش پیربکران باحضوراصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان برگزارشد

هدایت فرماندارفلاورجان  به فعالیت های آموزش و پرورش پیربکران اشاره کرد و گفت: هنوز در حوزه دانش آموزی و فرهنگی جای ارتقا وجود دارد چون انتظار رشد و توسعه بیش از سابق است و این ارتقا بیانگر آن است که همه باید با همکاری هم مدیر آموزش و پرورش را یاری کنند.

هدایت افزود:  آموزش و پرورش باارزش ترین گروه مرجع و جامعه بزرگ کشورراتشکیل می دهد که کارآیی آن هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی مد نظر جامعه می باشد. فرزندان این جامعه بزرگ گروه هدف هستند که بسیار حساس بوده و در اختیار آموزش و پرورش می باشند. اگر در آموزش و پرورش از همه ظرفیت ها خوب استفاده شود تربیت نسل آینده خوب رقم می خورد و اگر از ظرفیت ها بطور ناقص استفاده شود ضعف برای جامعه باقی می ماند.

فرماندار فلاورجان درباره مشکلات موجود در آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش جامعه بزرگی است و مشکلات آن هم متناسب با آن می باشد. وی به فعالیت و اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید برای آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد اتفاقاتی رخ دهد که شان آموزش و پرورش حفظ شود.

استفاده از حداکثر توانمندی در حوزه آموزش و فرهنگ و شناسایی گروه ها و خانواده های آسیب پذیر در جامعه، استفاده از آموزه های دینی، قرآنی و برگزاری نماز جماعت در مدارس به دلیل بحث تربیتی آن و جلوگیری از مصرف و قاچاق مواد مخدر سه موردی بود که فرماندار شهرستان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بر آن تاکید کرد.

فرماندار شهرستان فلاورجان درباره اهمیت اجرای طرح کرامت گفت: این طرح با همفکری سازمان بسیج سازندگی و ستاد مبارزه با مواد مخدر برنامه ریزی شد که در یک دوره سه ساله در شهرستان های فلاورجان و ملایر در حال اجرا می باشد و دارای ۷ مرحله، ۶ مرحله فرهنگی و یک مرحله مقابله است و هدف اصلی طرح برانگیختگی اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد است.

هدایت ادامه داد: پدر و مادر ها باید مطمئن باشند عامل اصلی پیشگیری از اعتیاد آنها هستند. بهترین کار آموزش به اولیا و بهترین فضا برای این کار مدارس هستند.

وی در خصوص نقش آموزش و پرورش در قبال دانش آموزان گفت: اهمیت به دانش آموزان و تشکل های دانش آموزی در ارضای اجتماعی آنها مفید است و می تواند از خیلی  رفتارهای ناهنجار جلوگیری کند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc