کد خبر : 27845
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 14:57

به گزارش روابط عمومی ستاد کنگره ملی 1300 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان

نصب تصاویر برادارن شهید کریمی در جاده فلاورجان -درچه

نصب تصاویر برادارن شهید کریمی در جاده فلاورجان -درچه
تصاویر نورانی شهدای هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) ورودی محل هویه نصب شد.

عبدالرکریم عسگری مسئول کمیته پشتیبانی ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان ضمن تبریک ولادت ثامن الاحجج علی بن موسی الرضا(ع) گفت: تصاویر نورانی شهدا یادآور حماسه آفرینی مردانی از جنس ایثار و از خود گذشتگی میباشد که با ایثار خود سبب عزت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
وی در ادامه با بیان این که تصاویر شهدا روحیه ی خدمت به جامعه را دو چندان میکند، افزود: ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به جامعه تصاویر نورانی سردار شهید نجفعلی کریمی و دو برادرش قدرت الله و ولی لله که در عملیات خیبر به شهادت رسیده اند و سردار شهید سعید الله عسگری و برادرش احمد و عموی شهیدش غلامعلی عسگری را با همت ستاد کنگره شهدا و همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای هویه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بلوار حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی از سمت شهر فلاورجان به هویه نصب شد.


ایشان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تبیین ارزش ها و اعتقادات شهدا برشمرد و از متولیان فرهنگی جامعه خواست که به آن توجه داشته باشند.
وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تکلیفی همگانی است و همه باید به فراخور توانایی و ظرفیت ها در این زمینه مشارکت نمایند.
مسئول کمینه پشتیبانی ستاد کنگره شهدا، نصب تصاویر شهدا را باعث دلگرمی خانواده های آنان بر شمرد و گفت این اقدام نشان میدهد که شهدا فراموش نشده اند و در یاد ها مانده اند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc