کد خبر : 27855
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 7:00

بازدید گردشگران ایتالیایی از آثار تاریخی روستاهای هویه و کافشان

بازدید گردشگران ایتالیایی از آثار تاریخی روستاهای هویه و کافشان

تعداد ۱۷ نفر از گردشگران ایتالیایی که به استان اصفهان سفر کرده بودند از برجهای کبوتر روستای هویه و روستای کافشان شهرستان فلاورجان دیدن کردند. گردشگران ایتالیایی در جریان حضور در شهرستان فلاورجان از آثار تاریخی روستاهای هویه و کافشان بازدید و با حضور در خانه های قدیمی روستایی و حضور در بین مردم ازنزدیک

تعداد ۱۷ نفر از گردشگران ایتالیایی که به استان اصفهان سفر کرده بودند از برجهای کبوتر روستای هویه و روستای کافشان شهرستان فلاورجان دیدن کردند.
گردشگران ایتالیایی در جریان حضور در شهرستان فلاورجان از آثار تاریخی روستاهای هویه و کافشان بازدید و با حضور در خانه های قدیمی روستایی و حضور در بین مردم ازنزدیک با آداب ورسوم زندگی و غذاهای محلی دیدن کردند
گردشگری یا توریسم کلمه ای است که اغلب کشورهای دنیا از آن به عنوان یک منبع درآمد اقتصادی مورد استفاده قرار میدهند اگرچه صنعت گردشگری در شهرستان فلاورجان مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته است اما این شهرستان همچنان دارای پتانسیل های بسیار بالا برای جذب گردشگر است.
یادآور می شوم شهرشتان فلاورجان با داشتن بیش از ۴۶۴ اثر باستانی پس از کاشان، اردستان و نطنز جزو چهارمین شهرستان تاریخی استان اصفهان و سومین شهرستان کشور از نظر تراکم جمعیتی است.
روستای هویه و روستای  کافشان از روستاهای بخش مرکزی شهرستان فلاورجان است
برای دیدن در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc