کد خبر : 28049
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1396 - 17:34

صبح  امروز در مراسم بدرقه دانشجویان بسیجی شرکت‌کننده در اردوی جهادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان :اردوهای جهادی تمرینی برای جهاد در زندگی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان :اردوهای جهادی تمرینی برای جهاد در زندگی است
27 نفر از جوانان دانشجوی برادر و خواهر دانشگاه‌های پیام نور شهرستان در قالب چهار عنوان خدمات عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی به مناطق محروم اعزام شدند.

سرهنگ علی فتحیان صبح  امروز در مراسم بدرقه دانشجویان بسیجی شرکت‌کننده در اردوی جهادی اظهار داشت: اردوهای جهادی تمرینی برای جهاد در زندگی است و این توصیفی زیبا است که ما را ناخودآگاه به یاد دلاورمردانی  می‌اندازد که این روزها مصداق روشنش شهید حججی است، شهیدی که تمام توانش را وقف خدمت به مناطق محروم کرد.

وی افزود: خودسازی و نزدیکی به خدا در اردوهای جهادی بیش از هر فضای دانشجویی دیگری قابل تحقق است و خداوند در قرآن وعده‌های الهی برای جهادگران داده است؛ جهادی که نه‌ تنها به آبادانی، رشد فرهنگی و محرومیت‌زدایی از چهره نقاط محروم کشور منجر می‌شود بلکه در آینده در امور اجرایی کشور به دست مدیرانی با روحیه جهادی و بسیجی سپرده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ادامه داد: با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اردوهای جهادی در حال حاضر ۲۷ نفر از جوانان دانشجوی برادر و خواهر دانشگاه‌های پیام نور شهرستان در قالب چهار عنوان خدمات عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی به مناطق محروم اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی اردوهایی است که در سال‌های گذشته جوانان انقلابی کشورمان به‌ فرمان رهبر معظم انقلاب به شکوفایی رساندند و تبدیل به جبهه‌هایی از جبهه‌های انقلاب شده که در آن نمایان شدن اخلاص این جوانان، سازندگی نقاط محروم کشور و خودسازی را رقم می‌زند.

فتحیان در پایان گفت: این اردوی جهادی به نام گروه رهروان ولایت متشکل از جوانان دانشجو از امروز تا دوم شهریورماه به مدت ۱۱ روز در روستاهای محروم شهرستان چادگان به طول خواهد انجامید.


 .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc