کد خبر : 28097
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 - 16:20

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان

راه اندازی انجمن یاوران وقف قرآن کریم در شهرستان فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: جهت ایجاد وقف های جدید برای برنامه های قرآنی انجمن یاوران وقف قرآن کریم در شهرستان فلاورجان راه اندازی شد.

 احمد آزادگی  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان هدف ازتاسیس انجمن یاوران وقف قرآن کریم درشهرستان فلاورجان را در راستای ایجاد یک عزم راسخ و  استفاده از پتانسیل های موجود در سطح شهرستان و همچنین شناسایی و جذب خیرین قرآنی در جهت ایجاد وقف های جدید با محوریت قرآنبیان کرد.

وی افزود: این انجمن با محوریت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی شهرستان و اداره تبلیغات اسلامی راه اندازی شد که مقرر شد این انجمن به صورت مداوم تشکیل جلسه بدهد و جهت استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه های اجرایی و همچنین افراد خیر این ادارات و افراد خیر شناسایی و در جلسات این انجمن دعوت شوند تا بتوانیم در راستای ایجاد وقف های جدید با محوریت قرآن کریم از این افراد برنامه ریزی و استفاده کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: از آنجایی که برای اجرای برنامه های قرآنی همواره مشکل مالی وجود داشته است در همین راستا امیدواریم که با ایجاد این انجمن و کمک خیرین بتوانیم موقوفات جدیدی برای تامین مالی برنامه های قرآنی در سطح شهرستان ایجاد نماییم.

احمد آزادگی در ادامه به ایجاد یک تقویم قرآنی در شهرستان فلاورجان اشاره و تصریح کرد: در راستای شناسایی فعالان قرآنی و همچنین با هدف ایجاد هماهنگی و جلوگیری از موازی کاری در امر برگزاری برنامه های قرآنی و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود در سطح شهرستان در این راستا طی نشستی با حضور ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان مقرر شد تا با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یک تقویم ثابت سالانه برای برگزاری برنامه های قرآنی در سطح شهرستان تهیه و تدوین شود.

وی افزود: در این راستا مقرر شد تا کلیه ادارات و دستگاه هایی که در طول سال اقدام به برگزاری برنامه های قرانی می کنند با ارائه برنامه های خود به این کارگروه جهت یکپارچه سازی برنامه های قرآنی با این کارگروه همکاری کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: این اقدام گام بزرگی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های قرآنی، و همچنین موجب ساماندهی و استفاده از پتانسیل های قرآنی در سطح شهرستان می شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc