کد خبر : 28172
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 16:14

مراسم گرامیداشت مفام خبرنگار

تجلیل از خبرنگاران به همت بسیج رسانه اصفهان

تجلیل از خبرنگاران به همت بسیج رسانه اصفهان
تجلیل ازخبرگزاری نیوز فلاورجان با حضورسردارفدا جانشین سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان ، بیژن نوباوه خبرنگار پیشکسوت صداوسیما و فعالان عرصه رسانه به همت بسیج رسانه اصفهان در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار با حضورسردارفدا جانشین سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان ، بیژن نوباوه خبرنگار پیشکسوت صداوسیما و فعالان عرصه رسانه به همت بسیج رسانه اصفهان در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان برگزار شد.
در این مراسم که خبرنگاران، فعالان رسانه ای و اصحاب بسیج رسانه استان حضور داشتند از پیشکسوتان، خبرنگاران فعال و فعالان عرصه بسیج رسانه استان اصفهان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
مسئول فرهنگی بسیج رسانه استان اصفهان در این مراسم طی سخنانی ضمن تجلیل از مقام خبرنگار و رسالت این قشر در بیان جایگاه شهدای حرم بویژه شهید حججی گفت: مظلومیت و شهادت ‘محسن حججی’ مرزها را در هم شکست و صلابت وی و ذلت دشمنان را نشان داد.
حجت الاسلام والمسلمین علی صغیرا، همچنین از سکوت مجامع بین المللی درباره جنایات داعش بویژه رفتار غیرانسانی با شهید حججی و نحوه اسارت و به شهادت رساندن او انتقاد کرد و خواستار شکستن سکوت مجامع بین المللی شد.
در این مراسم بیژن نوباوه فعال و پیشکسوت رسانه ای کشور گفت: تقویت فرهنگ ملی و حفظ انقلاب اسلامی همچنان باید مهمترین هدف و رسالت خبرنگاران باشد.
نوباوه افزود: موقعیتی که امروز انقلاب اسلامی دارد همان موقعیتی است که در زمان صدر اسلام، بزرگان دین داشتند و به آن به عنوان یک ارزش دینی نگاه می کردند.
وی اظهار کرد: بزرگان دین در آن زمان هم سعی داشتند که ارزش، اعتقادات و ایدئولوژی آنها حفظ شود و باقی بماند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: در مجموع مهمترین رسالت خبرنگار در شرایط حاضر اول اگاهی خود و سپس تلاش برای حفط وحدت است.
وی خاطرنشان کرد: کسی که در راه خدا تبلیغ می کند از هیچ کسی جز خدا نمی ترسد و این نشان می دهد که خبرنگاری کاری بزرگ و با ارزش است.
در پایان این مراسم  تعدادی ازخبرنگاران ، فعالان رسانه ای استان اصفهان و خبرگزاری نیوز فلاورجان با اهدای لوح تجلیل شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc