کد خبر : 28266
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396 - 17:47

گزارش تصویری ،فیلم

مراسم کلنگ زنی مدرسه۱۲کلاسه در فلاورجان

مراسم کلنگ زنی مدرسه۱۲کلاسه در فلاورجان
دبستان آیت‌الله غفاری یکی از قدیمی‌ترین مدارس فلاورجان است که توسط خیر مدرسه‌ساز حسن بابایی به‌ صورت 12 کلاسه ساخته می‌شود.

در مراسم کلنگ زنی احداث واحد آموزشی توسط خیر مهندس حسن بابایی مسؤولان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، رئیس و اعضای انجمن خیران مدرسه‌ساز استان . شهرستان فلاورجان، حجت‌الاسلام گرجی و تعدادی از مسؤولان شهرستان نیز  حضور داشتند.‌ 
علی‌اکبر کمالی  در مراسم آغاز احداث دبستان ۱۲ کلاسه  آیت‌الله غفاری، با اشاره به آیه شریفه سوره کهف اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرمایند که مال و فرزندان آرایش و زیور زندگی دنیا هستند، اما اعمال شایسته و ماندگار نزد پروردگار از جهت پاداش بهترند و از لحاظ امید داشتن به ذخیره‌ آخرت نیز نیکوتر هستند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان فلاورجان و مراسم افتتاح هنرستان قفقازی که مهرماه ۹۵ برگزار شد، افزود: این پروژه با اعلام آمادگی خیر مدرسه‌ساز حسن بابایی در مراسم افتتاح هنرستان قفقازی کلید خورد و با مساعدت مسؤولان ذی‌ربط امروز شاهد مراسم آغاز احداث این مدرسه هستیم و به توفیق الهی به‌ زودی مراسم افتتاح این مدرسه را برگزار می‌کنیم.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان فلاورجان در ادامه اذعان کرد: حرکت‌های بسیار خوبی در زمینه مدرسه‌سازی با استفاده از ظرفیت خیران و همچنین مساعدت مسؤولان استان و شهرستان  انجام‌ گرفته است، اما کافی نیست و با وجود نزدیکی به کلان‌شهر اصفهان همچنان فلاورجان در زمینه فضای آموزشی مناسب از مناطق محروم استان است.

وی همچنین گفت: اگر آموزش‌ و پرورش فعال و پویا می‌خواهیم که قطعاً نقش مهمی در توسعه‌ پایدار کشور خواهد داشت، باید فکری برای مدارسی که وضعیت مناسبى از نظر فضا ندارند، داشته باشیم.

عکس و فیلم:
 



 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc