کد خبر : 28284
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 - 3:51

در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

گردهمایی هیأت های ورزشی شهرستان فلاورجان برگزار شد

گردهمایی هیأت های ورزشی شهرستان فلاورجان برگزار شد
به‌ منظور بررسی عملکرد هیأت های ورزشی فلاورجان و تبیین اهداف و برنامه‌های هیأت‌ها برگزار شد.

گردهمایی هیأت های ورزشی شهرستان فلاورجان به منظور بررسی وضعیت ورزش شهرستان با حضور رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان وجمعی از مسئولین اداره ورزش و روسای  هیأت های ورزشی  برگزار شد.
نخستین گردهمایی رؤسای هیأت‌های ورزشی شهرستان فلاورجان در دوره جدید با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و معاونان به‌ منظور بررسی عملکرد هیأت های ورزشی فلاورجان و تبیین اهداف و برنامه‌های هیأت‌ها در سال جاری در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان  در نخستین گردهمایی رؤسای هیأت‌های ورزشی شهرستان فلاورجان  اظهار داشت: در راستای پیشبرد اهداف اداره ورزش و جوانان، آماده خدمت و همکاری همه‌جانبه با تمامی هیأت‌ها هستیم و یکی از مهم‌ترین اصول در توسعه و تقویت ورزش تبدیل آن به فرهنگ است که باید در جوامع به‌ صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از هیأت‌های ورزشی وبیان  آماری از موفقیت‌های کسب‌شده در چند ماه اخیرافزود: هیأت‌های ورزشی شهرستان فلاورجان عملکرد خوبی در جهت توسعه و گسترش ورزش شهرستان انجام داده‌اند و اداره ورزش و جوانان شهرستان علیرغم کمبود اعتبارات توانسته است بخشی از مشکلات مالی هیأت‌های ورزشی را حل کند و با این امکانات کم در سطح استان اصفهان موفق بدرخشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در ادامه عنوان کرد: هیأت‌های ورزشی شهرستان در نهادینه کردن فرهنگ ورزش، افزایش سهم ورزش در سبد زندگی خانوارها و طرح بزرگ جمعه‌های ورزشی، تغییر نگرش مردم و روی آوردن آن‌ها به ورزش تلاش کنند و هر هیأت ورزشی در طرح جمعه‌های ورزشی علاوه بر سهیم بودن در این امر مهم رویکرد خود را در معرض عموم قرار دهد.

وی در ادامه مطرح کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه سالن مسابقات ورزشی و خوابگاه‌های ورزشی از مهم‌ترین نیازها در هر استان و شهرستانی است که در اکثر شهرستان‌ها با کمبود این فضاها مواجه هستیم اما قدم‌های مهمی در این زمینه برداشته شده که قبلاً اطلاع‌رسانی شده است.

رئیسی تأکید کرد: از رؤسای هیأت‌های ورزشی توقع داریم عملکرد خود را تکمیل کرده و در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان قرار دهند تا در رفع چنین مشکلاتی تسریع شود؛ توجه به حوزه ورزش با توجه به نقش مستقیم آن در سلامت روحی و روانی جامعه باید بیش‌ از پیش صورت گیرد.

وی در پایان برگزاری چنین جلساتی را منشأ برکت برای ورزش شهرستان و فعال کردن هیأت‌های بخش‌ها و شهرها و ایجاد تعامل بین هیأت‌های ورزشی دانست و ابراز امیدواری کرد که هیأت‌های ورزشی شهرستان مطالبات مردم را پاسخ‌گو باشند.

در پایان این جلسه از ۵ هیأت نمونه شهرستان که شامل هیأت‌های شطرنج، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، والیبال، هیأت‌های ورزشی رزمی و انجمن‌های ورزشی می‌شود و موفق به کسب رتبه هیأت برتر استان شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc