کد خبر : 28682
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 7:00

باحضورهیئات مذهبی شهرهای قهدریجان ،زازران،کهریزسنگ وروستاهای دشتچی ، جوجیل ، کافشان وجلال آباد برگزار شد.

برگزاری جشن بزرگ مردمی دهه غدیردرروستای جوجیل ازفلاورجان

این جشن ها که چند سال است به صورت منسجم وگروهی دربین مساجد وهیئات مذهبی درشهرها وروستاهای شهرستان فلاورجان برپامی گردد با محوریت شناخت واقعه غدیر ارزیابی مسائل روز جهان اسلام و ایران و زنده نگه داشتن ولایت و امامت در بین شیعیان برگزار می شود که شوروحال ویژه ای پیداکرده است . در این مراسم که با حضور مهمان ویژه تازه مسلمان وحافظ کل قرآن ازبلژیک بودند با شکوه و جلوه ی خاصی برگزار شد.

همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و امامت وبزرگترین عید شیعیان جهان اسلام مراسم  جشن بزرگ غدیر شب گذشته با حضورهیئات مذهبی شهرهای قهدریجان ،زازران،کهریزسنگ وروستاهای دشتچی ، جوجیل ، کافشان وجلال آباد درمسجدصاحب الزمان (عج) روستای جوجیل برگزار شد.

این جشن ها  که چند سال است به صورت منسجم وگروهی دربین مساجد وهیئات مذهبی درشهرها وروستاهای شهرستان فلاورجان برپامی گردد با محوریت  شناخت  واقعه غدیر  ارزیابی مسائل روز  جهان اسلام و ایران و زنده نگه داشتن  ولایت و امامت در بین شیعیان برگزار می شود که شوروحال ویژه ای پیداکرده است .

در این مراسم  که با حضور  مهمان ویژه تازه مسلمان شده  وحافظ کل قرآن  با شکوه و جلوه ی خاصی برگزار شد.

از دیگر برنامه های این جشن بزرگ که به همت ومیزبانی ستادبزرگداشت دهه غدیردرروستای جوجیل برگزار شد مداحی مداحان اهل بیت درمدح ومنقبت حضرت علی (ع)  و اعطاء جایزه به قید قرعه به شرکت کنندگان  دراین جشن وپذیرائی بود

از برنامه های باقیمانده ستادبزرگداشت دهه غدیردراین شهرها وروستاها برگزاری جشن  بعدازنمازمغرب وعشاء درروزسه شنبه (مسجد جامع کافشان )   روزچهارشنبه (مسجد امام حسن عسگری (ع)  )دشتچی وخاتمه این مراسمات درروزپنج شنبه (مسجد بلال قهدریجان) می باشد

 

 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc