کد خبر : 28906
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1396 - 15:11

در سالن اجتماعات اردوگاه شهدای درچه برگزار شد

گردهمایی جمعی از خانواده های معظم شهدای کردستان/ تجلیل ازخانواده شهدای کردستان شهرستان فلاورجان

تجلیل از پدران، مادران و همسران و خواهران شهدای کردستان شهرستان فلاورجان همزمان با سالروز قیام 17 شهریور، در اردوگاه شهدای درچه برگزار شد.

شهدا، علاوه بر مقامات رفیع معنوی، مشعل دار پیروزی و استقلال ملت اند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
تجلیل از پدران، مادران و همسران و خواهران شهدای کردستان شهرستان فلاورجان همزمان با سالروز قیام ۱۷ شهریور، در اردوگاه شهدای درچه برگزار شد.

این مراسم که از ساعت ۹صبح با حضور پر شور خانواده های معظم شهدا در سالن اجتماعات اردوگاه شهدای درچه برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک ایام دهه¬ ی پر خیر و برکت ولایت و امامت و ابراز خرسندی از تقارن مراسم بزرگداشت شهدای کردستان با دهه ولایت، افزود: در اکثر وصیت نامه های شهدا، به طور صریح و موکد، به پشتیبانی از ولایت فقیه و دفاع از ولایت اشاره شده است.

سخنرانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان درجمع خانواده شهدای خط شکن


ایشان در ادامه فرمودند: اگر به انقلاب اسلامی ما خدشه ای واردنشده، نشأت گرفته از رهبری دانشمند و فرهیخته و از جان گذشته امام خمینی(ره) و رهبری مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)، در این برهه از زمان است.
وی بیان نمود: در عصر و زمانه ای که عوامل نفوذی و منافق در داخل و خارج از کشور مدافعین حرم و قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال می-برند، افزود: این افتخار نصیب ما شده که بدن اسرائیل، از حرکت بیداری اسلامی و داشتن فرزندان انقلابی نظام جمهوری اسلامی که با دانش بومی خود کشور را در زمینه موشکی به خودکفایی رساندند، به لرزه افتاده است.
نماینده مردم شهرستان، با بیان واقعه غدیر خم و اشاره به رسالت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) مبنی بر اعلام عمومی ولایت امیرالمومنین(ع)، افزود: غدیر خم رخ داده تا ما مدافع حریم ولایت باشیم. که اگر چنین شد، نقشه¬ها و برنامه¬های دشمن علیه ما، نقش بر آب است و انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت حجت بن الحسن(عج) پا بر جا می¬ماند. وی با تاکید به پیروی از ولایت فقیه فرمودند: چنان که در تاریخ ثابت شد دلیل شکست کودتای نوژه و غائله-هایی که در کردستان، آمل و خوزستان روی داد، برگرفته از اطاعت از ولایت فقیه بود.
ایشان در پایان، رعایت حفظ حجاب را به عنوان دومین توصیه شهدا برشمرد که امروزه دشمن با ترویج فساد و بی بند و باری به دنبال تخریب کانون خانواده می باشد. ایشان وظیفه خانواده های شهدا را برای مقابله با ترویج فرهنگ غرب گرایی بسیار مهم دانست.
در بخش دوم فرمانده قرارگاه عملیاتی سید الشهدا (ع)

سخنرانی سرداراستکیدرجمع خانواده شهدای خط شکن


سرتیپ پاسدار جواد استکی ضمن خیر مقدم گویی خدمت خانواده های محترم شهدا گزارشی از برگزاری و نشست هیئت رزمندگان سید الشهدا(ع) با خانواده های محترم شهدا را به سمع و نظر حاظرین رساند و افزود این جلسات متعلق به شهدای کردستان است و ما ۵۵۷۰ شهید از ۲۳۰۰۰ شهید استان اصفهان را در کردستان داریم.
در ادامه از همکاری مسئولین ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان و مسئولین شهرستان در برگزاری و دعوت از خانواده های محترم شهدای کردستان تقدیر و تشکر نمود.
سپس با تبریک عید غدیر و دهه ولایت فرمودند همان طور که پیامبر اسلام عید غدیر را بهترین عید امت نامیدند، اهمیت این موضوع در پیروی از ولایت است. که الحمدلله مردم شهرستان فلاورجان چه در زمان انقلاب و چه در دفاع مقدس ولایت مداری خود را ثابت کردند.
ایشان در ادامه با شرح و بررسی غائله کردستان به حضور به موقع جوانان شهرستان فلاورجان، به دستور امام خمینی(ره) برای مقابل با هرگونه تهدیدات و آزادسازی پاوه ، اشاره کرد و امنیت امروز کشور و به خصوص منطقه کردستان را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان دانست.
هم اکنون نیز بحمدالله در جبهه های مختلف، دشمن را شکست داده ایم که حاکی از قوت ایمان، طهارت نفس، ایثار و صداقت رزمندگان اسلام در سایه رهبری مقتدر انقلاب اسلامی بوده که امروز الگوی جوانان سوریه و عراق هم شده است.

:روابط عمومی کنگره شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc