کد خبر : 30005
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 - 11:48

در مسجد جامع قهدریجان برگزار شد .

مراسم تجلیل از دانش آموزان حافظ قرآن کریم در قهدریجان

مراسم تجلیل از دانش آموزان حافظ قرآن کریم در قهدریجان
مدیر آموزش و پرورش فلاورجان:برافراشته شدن پرچم قرآن باعث سربلندی و عزت مسلمانان می شود و رونق گرفتن محافل قرآنی موجب تقویت روح معنویت در جامعه می گردد

به نقل روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، جهت تقویت و ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم ، طرح حفظ ۴ جز قرآن کریم در ۲ ماه ، توسط موسسه قرآن و عترت مهد قرآن الکریم آل یاسین قهدریجان با همکاری دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش ، تابستان گذشته اجرا گردید. در همین راستا روز پنجشنبه طی مراسمی از دانش آموزان حافظ ۴ جز قرآن کریم ، با حضور امام جمعه قهدریجان ، مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ، معاون و کارشناس پرورشی آموزش و پرورش فلاورجان ،سرپرست شهرداری قهدریجان و فعالین قرآنی  ، دانش آموزان و اولیاشان و تعدادی از مسئولین ، در مسجد بزرگ قهدریجان ، با اهدای لوح تقدیر و هدیه ، تقدیر به عمل آمد .

در این مراسم دکتر کمالی  مدیر محترم آموزش و پرورش ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم اظهار داشت : « برافراشته شدن پرچم قرآن باعث سربلندی و عزت مسلمانان می شود و رونق گرفتن محافل قرآنی موجب تقویت روح معنویت در جامعه می گردد »
دکتر کمالی در خصوص اثرات انس گرفتن با قرآن در زندگی عنوان نمود : « آنچه داریم از برکت قرآن است و باید برای انس بیشتر با این کتاب آسمانی همت کنیم » . ایشان همچنین تصریح نمود: « اگر از کودکی با قرآن انس بگیریم و با طهارت و نیت خالصانه آیاتش را تلاوت کنیم ،اثرات عمیق تربیتی را به دنبال دارد و موجب تحول اساسی می شود که زمینه ی رشد و تعالی فردی و اجتماعی را به همراه دارد » . مدیر آموزش و پرورش همچنین عنوان نمود « آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان آمادگی دارد جهت تقویت این محافل نورانی همکاری و مساعدتهای لازم را داشته باشد » .دکتر کمالی همچنین در خصوص نقش اساسی خانواده ها در تربیت صحیح دینی تصریح نمود : « خانواده هایی که با قرآن مانوس هستند و فرزندان خود را با این کتاب آشنا می کنند نور الهی را وارد منازل خود کرده اند و در فضایی معنوی زندگی می کنند که ارزشمند است».

در این مراسم همچنین از آقایان حشمت مدیر دبیرستان امام صادق ، حیدریان معاون پرورشی دبستان دکتر حسابی و خانم ها جعفرزاده مدیر دبیرستان حکیمه و قاسمی مدیر دبستان سمیه به جهت همکاری صمیمانه با اجرای طرح حفظ ۴ جزء قرآن در دوماه تقدیر به عمل آمد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc