کد خبر : 30364
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1396 - 18:05

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان
دربی کسب خبر مبنی بر حضور سه نفر از سارقان تحت تعقیب در این شهرستان مأموران این فرماندهی با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی وتخصصی ویژه مخفیگاه آنان مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ “حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در تشریح این خبر اظهار داشت : دربی کسب خبر مبنی بر حضور سه نفر از سارقان تحت تعقیب در این شهرستان مأموران این فرماندهی با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی وتخصصی ویژه مخفیگاه آنان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان ماموارن با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر کردند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان به صورت باندی در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد اقدام به سرقت خودرو، داخل خودرو، احشام، اماکن خصوصی و مغازه اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ نیکبخت افزود: با اعتراف متهمان چهار نفر دیگر از همدستان این سارقان که در باغ و دامداری مخفی‌شده بودند طی عملیاتی با حضور مقام قضائی و رئیس پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند. فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف یک دستگاه وانت نیسان، چهار دستگاه موتورسیکلت، یک عدد قیچی بزرگ میلگرد چینی، یک دستگاه کامیونت ایسوزو، یک دستگاه خودروی پژو پارس، یک دستگاه وانت مزدا دو هزار و پنج رأس گوسفند مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این راستا پرونده تشکیل و اقدامات ویژه و تخصصی برای شناسایی مابقی اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفت و سرانجام با بازرسی‌های صورت گرفته از چندین مخفیگاه دیگر این باند اقلام مسروقه دیگری شامل چندین دستگاه دینام، آچار آلات، چادر مسافرتی، احشام، رادیوپخش، دی وی آر، مانیتور، لاستیک زاپاس، گوشی‌های همراه و تابلوی برق کشف شد.

سرهنگ نیکبخت ارزش اموال مسروقه کشف‌شده از این باند را بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی قرار گرفتند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان کماکان ادامه دارد. وی با تأکید بر اینکه شهروندان با رعایت اقدامات پیشگیرانه می‌توانند فرصت‌های ارتکاب سرقت را از سارقان بگیرند گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc