کد خبر : 30376
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1396 - 19:55

رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان

امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر توسط فوریت‌های پزشکی فلاورجان در ۶ ماه ابتدای امسال

امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر توسط فوریت‌های پزشکی فلاورجان  در ۶ ماه ابتدای امسال
علیرضا قاسمی اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان در ۶ ماه ابتدای امسال به بیماران و مصدومان در ۴ هزار و ۱۷۶ حادثه امدادرسانی کردند که از این تعداد، ۲ هزار و ۴۶۳ مورد غیرتصادفی و یک هزار و ۷۱۳ مورد تصادفی بود.
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: در نیمه نخست امسال، فوریت‌های پزشکی شهرستان فلاورجان به ۲۳ مادر باردار امدادرسانی کرد.
به نقل از  روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، علیرضا قاسمی اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان در ۶ ماه ابتدای امسال به بیماران و مصدومان در ۴ هزار و ۱۷۶ حادثه امدادرسانی کردند که از این تعداد، ۲ هزار و ۴۶۳ مورد غیرتصادفی و یک هزار و ۷۱۳ مورد تصادفی بود.
وی افزود: در این مدت، بیشترین موارد امدادرسانی به بیماران حوادث غیر رانندگی با ۹۸۰ مورد مربوط به بیماری‌های داخلی، ۴۴۶ مورد قلب و عروق و ۱۷۶ مورد اعصاب و روان بوده است.
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: در نیمه نخست امسال، فوریت‌های پزشکی فلاورجان به ۲۳ مادر باردار امدادرسانی کرد که در ۲ ماموریت، نوزاد با کمک تکنسین‌های اورژانس قبل از رسیدن به بیمارستان با سلامت کامل به دنیا آمد.
قاسمی ادامه داد: همچنین پرسنل فوریت‌های پزشکی این شهرستان در ۴ ماموریت توانستند بیمار با مشکل ایست قلبی تنفسی را با موفقیت احیا کنند.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ماموریت‌های انجام شده ۳ هزار و ۴۳۷ بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و ۳۸۴ نفر به همت تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ فلاورجان در صحنه حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، جمعیت شهرستان فلاورجان را ۲۵۰ هزار نفر دانست و گفت: فوریت‌های پزشکی این شهرستان با ظرفیت ۳ پایگاه شهری، یک اتاق فرمان و ۱۰ نفر پرسنل موظف و ۱۶ نفر اضافه کار به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc