کد خبر : 30781
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 18:17

در مراسم تکریم و معارفه عنوان شد

توجه به بیمارستان های شهرستان فلاورجان در تخصیص اعتبارات

توجه به بیمارستان های شهرستان فلاورجان در تخصیص اعتبارات
ساخت پایگاه اورژانس به کمک خیرین در بخش پیربکران انجام می شود

 
مراسم تکریم دکتر قدرت اله ابراهیمیان  و معارفه  دکتر مرتضی نوری   ریاست بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان  با حضور مسئولین شهرستان فلاورجان ، دانشگاه، کادر پزشکی و درمانی بیمارستان ظهر امروز  شنبه ۲۰ آبان ماه برگزار شد .
فرماندار فلاورجان در این مراسم با تشکر از زحمات دکتر ابراهیمیان  و آرزوی موفقیت و سعادت برای دکتر نوری  افزود: ارتقای شاخص‌های درمانی و کسب رتبه های استانی در حوزه درمان با همدلی و همکاری مجموعه بیمارستان باعث شد که انتظارهای به حق مردم شهرستان در زمانی که بیمارستان امام خمینی تنها بیمارستان  در شهرستان بود تحقق یابد.
وی در ادامه با اشاره به کمبود پایگاه های اورژانس در شهرستان افزود:با توجه به اینکه سه پایگاه  در سطح شهرستان در حال فعالیت است در این پایگاه ها با کمبود نیرو مواجه هستیم.
وی در ادامه افزود :با کمک خیرین قرار است چهارمین ساختمان پایگاه اورژانس شهرستان فلاورجان در بخش پیربکران ساخته خواهد شد
وی در ادامه با اشاره به  تجمع صنفی پرسنل بیمارستان  و تشکر از کادر بیمارستان به خاطر اینکه علی رغم محدودیت ها در انجام وظیفه آنها کمی و کاستی به وجود نیامده است افزود: انتظار این است که با توجه به کمبودها توجهی که در استان نسبت به سایر بیمارستان ها انجام می شود در شهرستان فلاورجان  هم توجه شود.
وی در ادامه با اشاره به طرح تحول سلامت ورضایتمندی مردم گفت:امیدواریم که دانشگاه علوم پزشکی استان با توجه به اعتباراتی که از استانداری در اختیارشان قرار گرفته است نسبت به شهرستان فلاورجان هم مساعدت نمایند و در توزیع این اعتبارات عدالت رعایت گردد

 حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نیز در این مراسم با بیان اینکه  در سال‌های اخیر زحمات بسیاری در امر بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان انجام شده عنوان کرد :این خدمات  قابل تحسین است اما تا درجه مطلوب بسیار فاصله داریم و برای رفع آن لازم است چاره‌ای اندیشیده شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به تأسیس بیمارستان شفا شهر کلیشاد و سودرجان و تراکم جمعیت در این شهرستان، کمبود تخت بیمارستانی احساس می‌شود چراکه در حال حاضر تعداد آن به کمتر از ۲۰۰ تخت می‌رسد و با تعداد تخت اعلامی از سوی وزارت بهداشت فاصله دارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه به منظور پاسخ‌دهی خوب و مناسب به بیماران، نیازمند تجهیز تخت و امکانات جدید هستیم، تأکید کرد: خیرین و بخش خصوصی می‌توانند در افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی و تجهیزات کمک فراوانی کنند اما این موضوع مشروط به همراهی و حمایت دولت نیز است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مرکز درمانی بخش قهدریجان، خاطر نشان کرد: زمانی که کلنگ این مرکز زده شد به مردم قول بیمارستان دادند ولی اکنون که ساخته شده است به یک مرکز ساده درمانی هم شباهت ندارد، همچنین قرار بود، تجهیز شود اما امکانات درمانگاه‌های دیگر به آنجا انتقال شد و نارضایتی مردم شهید پرور قهدریجان را به دنبال داشت.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc