کد خبر : 30857
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 - 7:22

در روستای سهروفیروزان در نزدیکی شهر پیربکران

رونمایی ازضریح جدیدامامزاده ابوالقاسم(ع) سهروفیروزان همزمان بادهه وقف

رونمایی ازضریح جدیدامامزاده ابوالقاسم(ع) سهروفیروزان همزمان بادهه وقف
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: ضریح جدید امامزاده شاه ابوالقاسم(ع) سهروفیروزان شهرستان فلاورجان با اعتباری بالغ بر 750 میلیون ریال و از محل کمک های خیرین ساخته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: ضریح جدید امامزاده شاه ابوالقاسم(ع) سهروفیروزان شهرستان فلاورجان با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال و از محل کمک های خیرین ساخته شده است.

 احمد آزادگی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری اعضای هیئت امنای امامزاده شاه ابوالقاسم(ع) سهروفیروزان و در راستای توسعه و زیبا سازی حرم مطهر این امامزاده لازم التکریم ضریح جدیدی برای این امامزاده توسط خیرین نیکوکار ساخته شده و اکنون در نیز این ضریح در مرحله نصب قرار دارد.

وی افزود: این ضریح جدید در ابعاد ۲ متر در ۲ متر و ۵۰ سانتیمتر و با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال در مدت ۴ ماه ساخته شده است که هم اکنون نیز این ضریح در حال نصب است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان ادامه داد: ضریح جدید این امامزاده همزمان با دهه وقف و طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی رونمایی می شود.

احمد آزادگی گفت: آستان مقدس امامزاده شاه ابوالقاسم(ع) در روستای  سهروفیروزان در نزدیکی شهر پیربکران و در فاصله ۱۵ کیلیومتری شهر فلاورجان قرار دارد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc