کد خبر : 30877
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 9:05

 مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان

 مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان :تا وقتی روحیه بسیجی هست دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند

 مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان :تا وقتی روحیه بسیجی هست دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند
برگزاری نمایشگاه کتاب، نشست‌های بصیرتی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، فراخوان فرماندهان پایگاه‌ها، تجلیل از بسیجیان، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و اعزام سخنران به مصلاهای نماز جمعه از جمله برنامه‌های عقیدتی و سیاسی هفته بسیج در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان است.

حجت‌الاسلام علی رئیسیان  مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده با تبریک هفته بسیج اظهار داشت:آنچه به یاس و نا امیدی دشمن و اقرار آنها رسیده است،وجود بسیجیانی که با فرهنگ بسیجی وروحیه انقلابی در تمام صحنه ها حضور دارند و دشمن بداند که تا وقتی روحیه بسیجی هست دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و زمانی ما باید نگران باشیم که زنده بودن و روحیه پویایی از بسیجی گرفته شود که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.
وی در ادامه افزود :در بیان مقام معظم رهبری بسیج شجره طیبه‌ای است که آماده‌ نتیجه دادن و ثمر دادن است؛ وجود فرهنگ بسیجی در تمامی زمینه‌های این نظام خار چشم دشمنان و مایه امید دوستان است.
وی افزود: هر زمانی بحرانی در کشور به وجود می‌آید بسیج است که با اعتقاد در صحنه حضور دارد و از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کند؛ آنچه باعث ناامیدی دشمن شده وجود بسیجیانی است که با روحیه انقلابی سرباز ولایت هستند.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با  اشاره به این مطلب که بسیجی باید بصیرت داشته باشد و آگاهانه در همه عرصه‌ها حضور یابد، تأکید کرد: همواره این بسیجیان بوده‌اند که چه در انقلاب و چه دفاع مقدس معادلات را به هم زدند و موجب تعجب جهانیان شده‌اند.
وی در پایان با  بیان  اینکه ارج نهادن به مقام بسیجی به منظور تقویت بنیه‌ تفکر اعتقادی و سیاسی را از اهداف و برنامه های مهم هفته بسیج فلاورجان است عنوان کرد : برگزاری نمایشگاه کتاب، نشست‌های بصیرتی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، فراخوان فرماندهان پایگاه‌ها، تجلیل از بسیجیان، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و اعزام سخنران به مصلاهای نماز جمعه از جمله برنامه‌های عقیدتی و سیاسی هفته بسیج است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc