کد خبر : 30899
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 12:04

به صورت خود جوش و جهادی

پوشش گلخانه های شهرابریشم عایق چادرهای مناطق زلزله زده کرمانشاه شد

پوشش گلخانه های شهرابریشم  عایق چادرهای مناطق زلزله زده کرمانشاه شد
کشاورزان و گلخانه داران یزدآباد شهر ابریشم از توابع شهرستان فلاورجان، پلاستیک هایی که قرار بود با آن گلخانه های خود را دایر کنند، برای عایق چادرهای مناطق زلزله زده به کرمانشاه ارسال کردند.

گلخانه داران و کشاورزان یزدآبادی با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب هنگامی که در حال آماده سازی برای برپایی گلخانه های خود بودند، در حرکتی جهادی پلاستیک هایی که قرار بود با آن گلخانه ایجاد کنند را به برای عایق کردن چادر ها در مناطق زلزله زده به کرمانشاه ارسال کردند.
علیرضا جمشیدی یکی از گلخانه داران یزدآبادی در گفتگویی با این پایگاه خبری اظهار کرد:‌ کشاورزان و گلخانه داران پس آنکه امام خامنه ای پیام دادند و اعلام کردند همه هر آنچه در توان خود دارند را برای انجام این فرمان می گذارند، تصمیم گرفتیم پلاستیک های گلخانه ها را به این امر اختصاص دهیم.


وی افزود:‌در مرحله اول یک کامیون پنج تنی پلاستیک بارگیری کرده ایم و به این مناطق برده ایم که طبق برآورد خود کشاورزان با این مقدار می توانیم حدود دو هزار چادر را عایق کنیم و با توجه به اینکه تصمیم گیری در این زمینه در کمتر از ۴۸ ساعت اتفاق افتاد مطمئناً دیگر کشاورزان هم خبردار می شوند و به ما کمک می کنند.
جمشیدی ادامه داد:‌ برای این امر ۳۰ نفر از خود کشاورزان به صورت خود جوش و جهادی برای این امر حاضر شدند و در کنار پلاستیک برای عایق کردن چادر ها اقلامی مانند ۷۰۰ عدد پتو، ۲۵ طاقه موکت،‌ یکصد بسته نان خشک، ۲۰۰ شل آب معدنی،‌ غذاهای کنسرو شده،‌حدود یک تن برنج، حدود هزار دست انواع البسه نیز توسط مردم و بسیجیان پایگاه شهید دستغیب جمع آوری شده که به مناطق ارسال کرده ایم.
وی در تکمیل این صحبت خود، اضافه کرد:‌ یکی از ملزومات در این مناطق لوزام بهداشتی و شیر خشک بود که مردم محله یزدآباد ۵۰ کارتن بسته های بهداشتی و شیر خشک به مردم زلزله زده اهدا کردند و همچنین ۴۰ عدد چادر و چندین دستگاه چراغ های نفتی و بخاری به همراه کمک های نقدی و زیورآلات در اختیار ما قرار دادند.
جمشیدی همچنین در ادامه گفتگو تاکید کرد:‌ یکی از شهروندان نیز یک تحته فرش دستبافت خود را برای فروش و تامین برخی مایحتاج در اختیار ما گذاشت و اینها گوشه ای از فعالیت های انسان دوستانه مردم محله یزدآباد شهر ابریشم بود که در واقع پس از فرمان امام خود به آن لبیک گفتند و این قول را به مردم غرب کشور می دهند که تا آخرین لحظه در کنار آنها خواهند بود.
وی ادامه داد: در حال حاضر در منطقه عباس آباد مشغول عایق بندی چادرهای زلزله زدگان هستیم و در روزهای آینده به مناطق دیگر نیز خواهیم رفت.
بر این اساس، مردم یزدآباد این اقلام را با یک دستگاه تریلی کمپرسی و چهار دستگاه وانت به این مناطق ارسال کردند که همه آنها نیز به صورت خود جوش و جهادی حاضر شدند این اقلام را به مناطق زلزله زده ببرند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc