کد خبر : 30954
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1396 - 0:21

با حضور جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) برگزار شد

مراسم یادواره شهدای روستای دشتچی برگزار شد+تصاویر

مراسم یادواره شهدای روستای دشتچی  برگزار شد+تصاویر
سومین مراسم یادواره شهدای روستای دشتچی به مناسبت هفته بسیج و در راستای کنگره شهدای خط شکن  شهرستان فلاورجان  برگزار شد.

یادواره ۶ شهید سرافراز روستای دشتچی که در هشت سال دفاع مقدس به درجه شهادت نائل شده بودند در مسجد امام حسن عسگری این  روستا برگزار شد.
شب گذشته یادواره ۶ شهید والا مقام این روستا باحضور سردار محمد تقی امینی جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) ،حجت الاسلام محمد قدوسی امام جمعه فلاورجان مهندس موسوی بخشدار بخش مرکزی ،سرگرد کریمیان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان و سایر  مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهدا وعموم مردم در مسجد امام حسن عسگری برگزار شد.
سردار محمد تقی امینی جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)  در روستای دشتچی در  تبیین کلمه بسیج،با بیان اینکه بسیج یعنی از جان گذشتن برای  ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی که تداعی‌گر نگاه شهدا است عنوان کرد : بسیج دریای بی‌کرانی است که مداوم جوش‌ و خروش می‌کند و هر ملتی که در آن فرهنگ و تفکر بسیجی نقش بسته باشد قطعاً پیروز است.

وی در ادامه  با بیان اینکه جبهه استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار به دنبال مقابله با اسلام و ایجاد جنگ‌های نیابتی در منطقه است، متذکر شد: افرادی که می‌خواستند با محوریت آمریکا به مقابله با اسلام و انقلاب بپردازند با مقاومت جانانه جوانان نسل سوم انقلاب مواجه شدند و آنان نشان دادند که کمتر از رزمندگان دفاع مقدس نیستند چراکه امروز شاهد هستیم به یاری خداوند فاتحه داعش خوانده شد.

سردار امینی با فرستادن درود و اشاره به خانواده‌های شهدا، گفت: امروز دشمنان اسلام به دلیل جان‌فشانی‌های شهدا به خود جرئت تعرض به جمهوری اسلامی را نمی‌دهند و خانواده شهدا بهترین معامله باخدا را کردند که بسیار پرسود بود و بقای اسلام عزیز را تضمین کرد.

 جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) بیان کرد: مردم شهرستان فلاورجان در دفاع مقدس و تمامی صحنه‌ها حضور مؤثری داشتند و با نثار خون شهدا و تقدیم آزادگان و جانبازان از این مرزوبوم دفاع کردند و نقش بی‌بدیل آن‌ها در سالیان سپری‌شده از انقلاب اسلامی  فراموش‌نشدنی است.

در پایان این یادواره با اهدای یادیودی  از خانواده های معظم شهدای روستا تجلیل شد.
گفتنی است شهیدان عباس صفری ، اکبر رجبی ،ابراهیم قاسمی ، محمد علی قاسمی ،بهرام صفری ، غلامرضا قاسمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس  در روستای دشتچی از توابع بخش مرکزی شهرستان فلاورجان  هستند.
تصاویر :


 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc