کد خبر : 30976
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1396 - 10:37

با حضور نماینده مردم شهرستان فلاورجان  برگزار شد ؛

مراسم یادواره شهدای روستای نرگان برگزار شد+تصاویر

مراسم یادواره شهدای روستای نرگان برگزار شد+تصاویر
مراسم یادواره شهدای روستای نرگان بخش پیربکران به مناسبت هفته بسیج و در راستای کنگره شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان برگزار شد.

مراسم یادواره شهدای روستای نرگان بخش پیربکران با حضور خانواده شهدا  و حجه الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ، حجه الاسلام والمسلمین محمد قدوسی امام جمعه فلاورجان وحجه الاسلام صادقی امام جمعه شهر ایمانشهر ،،سرگرد کریمیان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ، جعفرزاده رئیس بنیاد شهید شهرستان فلاورجان، و خاطره گویی راوی دفاع مقدس حاج غلامحسین رهنما و اعضای حوزه مقاومت شهید مطهری ایمانشهرو عموم مردم در مسجد جامع روستای نرگان برگزار شد
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ونماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی حجه الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی در یادواره شهدای روستای نرگان گفت: نابودی داعش توسط محور مقاومت سیلی محکمی به ایالات متحده آمریکا و حامیان این گروه تروریستی بود و بر اقتدار جبهه اسلام افزود.  اگر شهدا با نثار جان خود آنها را از حکومت ساقط نکرده بودند معلوم نبود بر سر ناموس و مملکت ما چه می آوردند.
موسوی لارگانی ادامه داد: پیروزی محور مقاومت در برابر داعش و شکست سایر گروه‌های تکفیری رویدادی تاریخی در جهان اسلام است که بر قدرت جمهوری اسلامی ایران هم افزود ودر حال حاضر این جنگ ادامه راه همان شهدای جنگ تحمیلی بود که ما آن را با دیپلماسی بدست نیاوردیم و با ریختن خون بهترین عزیزانمان تحصیل کرده ایم و باید راهشان را همواره با پشتیبانی از ولایت فقیه ادامه دهیم.
وی با اشاره به شادی مردم سوریه و عراق از نابودی داعش و آزادسازی آن کشورها افزود: قصد داعش عراق ،سوریه و ایران بود که با پیروی جهاد گران و مدافعان حرم از رهبری امام خامنه ای موفق به شکست دادن حکومت خود خوانده و کثیف داعش شدند وبا مشارکت نیروهای محور مقاومت، حضور حشد الشعبی و همراهی سپاه بساط داعش برچیده شد.


وی اضافه کرد: این پیروزی با هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران، اتحاد کشورهای ایران، سوریه، لبنان، عراق و سایر متحدان با محور مقاومت به دست آمد و جمهوری اسلامی با ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان به عنوان یک قدرت برتر جهانی بار دیگر اقتدار خود را به رخ دشمنان کشید.
موسوی عنوان کرد: بی شک آنچه موجب اقدام های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در دشمنی با نیروی مقتدر و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شده، نقش‌آفرینی‌های این نهاد انقلابی در عرصه‌های مختلف نظام و کشور است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس همچنین گفت: این شکست‌ها به طور قطع موجب تضعیف جایگاه ایالات متحده آمریکا در افکار عمومی شد اما رویارویی جبهه حق و باطل همچنان ادامه یافته و آمریکا دست از دشمنی با ایران برنخواهد داشت.
گروه تروریستی داعش (خلافت اسلامی خودخوانده عراق و شام) که به گزارش سازمان های بین المللی و حقوق بشری بدترین جنایت ها را علیه غیرنظامیان در تاریخ معاصر به نام خود رقم زده، پس از چندین سال ایستادگی و مبارزه رزمندگان جبهه مقاومت، برچیده شد.
موسوی عنوان کرد:دشمنان در جنگ ایران و عراق،قائله طبس و دیگر جنگ ها هیچ غلطی نتوانستند بکنند و این بدلیل وجود رهبری فرزانه ،عالمی مجاهد خستگی ناپذیر در راس نظام اسلامی که فرزند خلف حضرت امام کشتی را در دست گرفت و در برابر تمام ناملایمات پیروز شد و در برابر زیاده طلبی ها ی استکبار جهانی نقشه هایش را نقش بر آب کردو ما هنوز قدر آن را نمی دانیم .
وی گفت:شهدا جان خودشان را فدا کردند که امروز ما در امنیت باشیم و نباید رفتار های ناشایست از ما سر بزندو چرا برخی از رسانه ها در مقابل کسانی که در مقابل رهبری موضع گیری می کنند هیچ واکنشی نشان نمی دهند و اظهار نظری نمی کنند.
وی در پایان به دو نکته مهم دروصیت نامه شهدا اشاره کرد و گفت: اول حجاب و حفظ آن ودوم پیروی از خط مستقیم ولایت فقیه و پشتیبانی از رهبر جهان اسلام در تمامی وصیت نامه های شهدا به چشم می خورد.
گفتنی است: در این مراسم باشکوه که به همت پایگاه بسیج شهید بابائی روستای نرگان ،هیئت های مذهبی و کانون فرهنگی هنری رشد و به پاس گرامیداشت حرمت خون شهید ابراهیم معظم قاری و حافظ قرآن،شهید امرالله حاج ابوالحسنی،و شهید عبدالله حاجی ابوالحسنی برگزار شده بود  به ۱۲ نفر از بستگان شهدا هدایایی تقدیم گردید.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc