کد خبر : 31131
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 14:50

همزمان با آغاز هفته وحدت

برگزاری مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی اسلالوم در شهرستان فلاورجان

برگزاری مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی اسلالوم در شهرستان فلاورجان
مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان اصفهان همراه با همایش خودروهای ۲۰۶ پایان هفته جاری در شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم، قهرمانی استان اصفهان به مناسبت هفته وحدت، روز جمعه ۱۰ آذر با حضور قهرمانان برجسته استان به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان، زیر نظر کمیته اسلالوم هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان برگزار می‌شود.
مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم، قهرمانی استان اصفهان به مناسبت هفته وحدت، به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان، در میدان نماز -پارکینگ پارک میثم برگزارمی شود

در این رقابت شرکت‌کنندگان در چهار کلاس پراید اختصاصی، پژو اختصاصی، بی پی، و آزاد شرکت می‌کنند و شرکت برای عموم آزاد است.

این مسابقه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه شروع می‌شود و شرکت کنندگان تلاش می‌کنند با کمترین زمان و خطا از رقیبان پیشی گرفته و از خط پایان عبور کنند.

در پایان به نفرات برگزیده حکم و جام قهرمانی استان اهدا می‌شود.

در حاشیه این رقابت‌ها همایشی برای خانواده پژو ۲۰۶ و ۲۰۶+ برگزار می‌شود که ورود این خانواده از خودروها به این همایش با هماهنگی آزاد است.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc