کد خبر : 31310
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1396 - 19:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان اصفهان همراه با همایش خودروهای ۲۰۶ در شهرستان فلاورجان برگزار‌شد. بسته هستند

شهرستان فلاورجان:

مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان اصفهان همراه با همایش خودروهای ۲۰۶ در شهرستان فلاورجان برگزار‌شد.

مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان اصفهان همراه با همایش خودروهای ۲۰۶ در شهرستان فلاورجان برگزار‌شد.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان :مسابقات اسلالوم قهرمانی اصفهان به مناسبت هفته وحدت به میزبانی شهرستان فلاورجان برگزار شد که نفرات برتر این مسابقات در کلاس‌های مختلف معرفی شدند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان و رئیس امور شهرستانهای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان در گفتگویی با اشاره به مسابقات اسلالوم که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد گفت: این مسابقه از ساعت ۹ صبح جمعه ۱۰ آذر به میزبانی شهر فلاورجان انجام شد و با استقبال خوبی نیز از سوی قهرمانان این رشته روبرو شد.

ایمان احمدی افزود: با توجه به اینکه مکان مسابقه به نوعی برای شرکت کنندگان جدید محسوب می شد حدود دو روز ما از قهرمانان و ورزشکاران رشته اتومبیل رانی جهت تمرین در محل مسابقه میزبانی کردیم
وی ادامه داد: تعداد ۳۰ خودرو شرکت‌کننده این مسابقه به ۴ کلاس بانوان،منفی ۱۵۰۰ سی سی آقایان، مثبت ۱۵۰۰ آقایان و کلاس آزاد دسته بندی می‌شدند که مهمانان ما از شهرستان یزد نیز در این رقابت ها شرکت کردند.
رئیس امور شهرستانهای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، همچنین درباره نحوه برگزاری این مسابقه گفت: شرکت‌کنندگان پس از پشت سر گذاشتن مسیر های مارپیچ، ۸، ۱۰ و ۱۲ متری ، دو پارکینگ و یک مارپیچ ایت(۸) به مسابقه پایان دادند و زمان آنها برای رقابت ثبت شد.
وی اضافه کرد: هر شرکت کننده دو بار حق طی مسیر و تایم گیری داشت که بهترین زمان ثبت شده و کمترین خطای رخ داده از سوی هر ورزشکار به عنوان رکورد نهایی وی ثبت شد و پس از بررسی قهرمان مسابقات از بین شرکت کنندگان انتخاب شدند و به نفرات اول تا سوم در هر کلاس نیز لوح سپاس و کاپ قهرمانی اهدا شد.
احمدی اضافه کرد، در حاشیه این دوره ازمسابقات حرکات نمایشی دریفت توسط رئیس کمیته دریفت استان اجرا شدو همایشی برای خانواده خودرو های پژو ۲۰۶ برگزار شد.
ایمان احمدی اضافه کرد،خوشبختانه این همایش با استقبال خوب جوانان روبه رو شد و تعداد ۷۰ خودرو در این رویداد شرکت کردند.
وی افزود، علت برگزاری این دست از همایشها هدفمند کردن پتانسیل جوانان مشتاق به رشته اتومبیلرانی و در نهایت قهرمان پروری و افتخار آفرینی برای استان و در نهایت کشور عزیزمان است.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به نتایج اعلام شده از سوی هیات داوران اسامی آنها را به شرح زیر اعلام کرد:
کلاس بانوان:
۱-میترا فلاحی، یزد
۲-لیلا پیکانپور ، اصفهان
۳-مرضیه صبوخانیان، اصفهان
کلاس (۱۵۰۰ -) سی‌سی آقایان:
۱-مهرداد صفری، اصفهان
۳-مجتبی پورحسنی،  یزد
۳-مهران شیروانی ، اصفهان
کلاس (١۵٠٠+) سی‌سی آقایان:
۱-مهرداد صفری ،اصفهان
۲-محمد الراهیمی، یزد
۳-مهران شیروانی، اصفهان
کلاس آزاد:
۱-مهرداد صفری اصفهان
۲-امجتبی پورحسنی، یزد
۳-محمد ابراهیمی، یزد
لطفا برای دیدن عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc