کد خبر : 31358
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 12:51

رئیس هیات کوهنوردی شهرستان فلاورجان خبر داد:؛

صعود کوهنوردان فلاورجانی به قلّه تفتان+تصاویر

صعود کوهنوردان فلاورجانی به قلّه تفتان+تصاویر
اعضای تیم منتخب هیات کوهنوردی فلاورجان در برنامه تمرینی و تست آمادگی جسمانی در هفته ی وحدت و با همراهی برادران اهل سنت موفق به صعود قله ی تفتان دومین اتشفشان زنده ایران با ارتفاع چهار هزار و 50متر شدند.

جمعی از اعضای هیات کوهنوردی شهرستان  فلاورجان  به قله ۴۰۵۰ متری تفتان ‘بام شرق ایران’ صعود کردند
مجید شمس رئیس هیات کوهنوردی شهرستان فلاورجان با اعلام این خبر افزود : اعضای تیم منتخب هیات کوهنوردی فلاورجان در برنامه تمرینی و تست آمادگی جسمانی در هفته ی وحدت و با همراهی برادران اهل سنت موفق به صعود قله ی تفتان دومین اتشفشان زنده ایران با ارتفاع چهار هزار و ۵۰متر شدند.
رئیس هیات کوهنوردی شهرستان فلاورجان با اشاره به صعود کوهنوردان به قله ی اتشفشانی تفتان اظهار کرد: اعضای تیم منتخب هیات کوهنوردی شهرستان فلاورجان در برنامه تمرینی و تست آمادگی جسمانی موفق به صعود۱۴ساعته قله کوه تفتان با ارتفاع چهارهزار و ۵۰ متر شدند.
وی ادامه داد: اعضای تیم صعود ، پس از شب مانی در پناهگاه در ارتفاع ۳۲۲۸متری ساعت ۵/۳۰صبح حرکت خود را از پناهگاه آغاز کردند
وی افزود: پس از عبور از دره های بسیار زیبای این کوه اتشفشانی ، در ساعت ۸/۵۰موفق فتح قله تفتان شدند.
رئیس هیات کوهنوردی تصریح کرد: طی کردن اختلاف ارتفاع ۹۰۰ متر در یک روز و پیمایش مسیر صعود به طول۱۴ کیلومتر و بازگشت در همان روز که در مجموع طی کردن ۲۸کیلومتر مسیر صعود و بازگشت را با احتساب ۲ ساعت زمان استراحت در ۱۶ ساعت از جمله موفقیت ها در این صعود است.
رئیس هیات کوهنوردی شهرستان فلاورجان  در پایان ضمن تبریک به این جوانان، خاطرنشان کرد: این تیم صعود کننده کوهنوردان با توجه به تمرینی بودن برنامه کوله پشتی هایی حامل تجهیزات فنی از قبیل طناب، کرامپون و ابزار های فنی با وزن ۱۰ کیلوگرم (نسبتا سنگین) را تا قله حمل کردند.
لطفا برای دیدن عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc