کد خبر : 31486
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 - 15:50

شهرستان فلاورجان:

خروش ضدآمریکایی ـ ضد صهیونیستی مردم فلاورجان در محکومیت مواضع اخیر آمریکا درباره قدس+تصاویر

خروش ضدآمریکایی ـ ضد صهیونیستی مردم فلاورجان  در محکومیت مواضع اخیر آمریکا درباره قدس+تصاویر
جمعی از نمازگزاران و مردم فلاورجان پس از اقامه نمازجمعه، در محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل آویو به بیت المقدس راهپیمایی کردند.

راهپیمایی باشکوه نمازگزاران شهرستان فلاورجان که به عنوان شهرستان شهدای خط شکن لقب گرفته است  در اعتراض به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا پس از اقامه نماز جمعه در این شهرستان  برگزار شد.

همزمان با سراسر کشور ،مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان فلاورجان در پی اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تصمیم این کشور برای انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس در فلسطین اشغالی، شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

لطفا برای دیدن عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید

راهپیمایی کنندگان از مصلی نماز جمعه شهر فلاورجان تا میدان دفاع مقدس  این شهر دست نوشته ها و پلاکاردهایی در محکومیت اظهارات ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی واتحاد مسلمانان علیه این توطئه  در دست داشتند.

نمازگزاران شهرستان فلاورجان  همچنین با حمل پلاکارهایی انزجار خود را از استکبار و جنایت‌های دشمنان در کشورهای غرب آسیا به خصوص فلسطین مظلوم اعلام کردند.

راهپیمایی کنندگان همچنین با سر دادن شعارهای وحدت‌آفرین، بر اتحاد و یکپارچکی ملت ایران اسلامی در مقابل دشمنان تأکید کردند و تبعیت خود را از آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری اعلام کردند.

پایان بخش این راهپیمایی نیز قطعـنامۀ پایانی تظاهـرات ضدآمریکایی- صهیونیستی ملت بزرگ ایران اسلامی بود که قرائت شد

گفتنی است ، رئیس جمهور آمریکا در آخرین تصمیم خود، فرمان انتقال سفارت خانه این کشور از تل آویو به بیت المقدس را صادر و بیت‌المقدس را پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کرد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc