کد خبر : 31565
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 17:15

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان

ایرانکوه فلاورجان به مناطق شکار ممنوع کشوراضافه می‌شود

ایرانکوه فلاورجان به مناطق شکار ممنوع کشوراضافه می‌شود
طرح منطقه شکار ممنوع ایرانکوه فلاورجان تهیه شده تا پس از بررسی در کمیته مناطق شکار ممنوع سازمان محیط زیست به لیست مناطق حفاظت شده اضافه شود.

مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: طرح منطقه شکار ممنوع ایرانکوه فلاورجان تهیه شده تا پس از بررسی در کمیته مناطق شکار ممنوع سازمان محیط زیست به لیست مناطق حفاظت شده اضافه شود.

 جمشیدیان  ، با اشاره به اینکه به زودی یک منطقه شکار ممنوع به مناطق حفاظت شده اصفهان اضافه می‌شود، اظهار داشت: برخی مناطق زیستی که جزو حفاظت شده‌ها نیستند دارای ارزش‌های بی بدیلی است و حتی توسط محیط‌بانان مورد سرکشی روزانه قرار می‌گیرند.)
وی با بیان اینکه با کسب شرایط لازم شناسنامه زیستی این مناطق تهیه شده و جزو مناطق حفاظت شده قرار می‌گیرند، افزود: کوهستان های ایرانکوه ( شاهکوه) در فلاورجان از زیستگاه‌های قدیمی حیات وحش استان محسوب می‌شود که از پتانسیل بالا و تنوع گونه‌ای گیاهان و جانوران برخوردار است.
تنوع حیات وحش منطقه در تصاویر دوربین های تله ای از شاهکوه
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان با بیان اینکه به منظور بررسی تنوع حیات وحش در این منطقه دو آبشخور در مکان‌هایی از قبل شناسایی شده کوهستانی در این منطقه ایجاد شده است، بیان داشت: در این مکان‌ها دوربین‌های تله‌ای نصب شده است که تصاویر اولیه تنوع حیات وحش منطقه را به خوبی نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه طرح منطقه شکار ممنوع  ایرانکوه (شاهکوه) تهیه و تنظیم شده است، ابراز داشت: پس از بررسی این طرح در کمیته مناطق شکار ممنوع سازمان حفاظت محیط زیست، «ایرانکوه » به لیست مناطق حفاظت شده استان و کشور اضافه می‌شود.
 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc