کد خبر : 31630
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1396 - 11:31

گرامیداشت هفته ی حمل و نقل

تجلیل ازکامیون داران شهرستان فلاورجان جهت کمک به کنگره ملی شهدای خط شکن

تجلیل ازکامیون داران شهرستان فلاورجان جهت کمک به کنگره ملی شهدای خط شکن
به همت کنگره ملی سرداران و ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان جلسه تجلیل از اعضای اتحادیه کامیون داران در محل سپاه ناحیه فلاورجان برگزار شد.

به همت کنگره ملی سرداران و ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان جلسه تجلیل از اعضای اتحادیه کامیون داران در محل سپاه ناحیه فلاورجان برگزار شد.


به مناسبت ۲۶ اذرماه و گرامیداشت هفته ی حمل و نقل طی مراسمی به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان از کامیون داران نمونه شهرستان که در امر حمل و نقل سوله ساختمان کنگره و خاکبرداری زمین ساختمان اجلاسیه تلاش کردند تجلیل بعمل امد.
درابتدا سرهنگ فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۳۰۰ شهید فلاورجان ضمن عرض تبریک و خیر مقدم و تشکر از زحمات بی وقفه کامیون داران در فرایند ساخت و ساز محل اجلاسیه کنگره اظهار داشت: از جلو ه های ویژه ی دوران دفاع مقدس حضور موثر کامیونداران عزیز در این عرصه بود.
فتحیان در ادامه افزود: ما برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب نیازمند مشارکت اجتماعی هستیم در صورتی که هنوز انقلاب در محتوا به اهدافش نرسیده و همچنین اظهار پشیمانی کردند از غفلتی که نسبت به این قشر از جامعه شده است .
فتحیان از رانندگان و کامیونداران حضور در جلسه تقاضا کرد که در بهبود اجرای طرح کرامت نیز یاری رسان و کمک کننده باشند.
در ادامه اقای کبیری دبیر کامیونداران استان اصفهان، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط این عزیزان در فرایند حمل و نقل در راستای ساخت ساختمان اجلاسیه بیان کرد: بسیج یک تفکر و مکتب است و این رانندگان با حضور خود در همه ی عرصه ها این تفکر را به اثبات رساندند زیرا که بسیجی بودن به لباس و بودن در بسیج نیست بلکه تفکری است که در وجود این عزیزان وجود دارد.
کبیری گفت : بالغ بر ۸۰۰ کامیون به مناطق زلزله زده ی کرمانشاه اعزام شدند و این همان روحیه ی بسیجی است که در این رانندگان می باشد.
وی در ادامه افزود: شهرستان فلاورجان در بین شهرهای استان اصفهان بهترین بوده و حضور پر رنگی در همه صحنه ها داشته اند.
در پایان مراسم از کامیونداران نمونه تجلیل بعمل آمد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc