کد خبر : 31718
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 - 8:19

شهرستان فلاورجان:

سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به فلاورجان

سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به فلاورجان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر نیز اظهار امیدواری نمود این گفتگوهای صمیمانه در هموار کردن مسئولیتها ، تکالیف وایجاد همدلی بین اهالی فرهنگ و هنر موثر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سفر یک روزه به شهرستان فلاورجان با امام جمعه فلاورجان ، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فلاورجان، اصحاب فرهنگ و هنر  این شهرستان دیدار وگفتگو کرد.

شرکت در جلسات طرح کرامت  و دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمد قدوسی امام جمعه شهرستان فلاورجان ودیدار با  اصحاب فرهنگ و هنر و شعر وبازدبد  از آثار  استاد کریم تخشا   از احیاگران هنر اصیل نگارگری موزه ای از جمله برنامه‌های سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به شهرستان فلاورجان بود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد قدوسی امام جمعه فلاورجان نیز در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان بر لزوم حمایت به جهت  تقویت زیرساخت های فرهنگی هنری شهرستان فلاورجان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی انصاری در دیدار با امام جمعه فلاورجان با بیان اینکه نقش شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها در تعیین شاخص ها و مولفه های فرهنگی بسیار پراهمیت است افزود :با همدلی و همکاری و اعتماد میان متولیان فرهنگی و ائمه جمعه ، می توان کارهای فرهنگی را به بهترین شکل انجام داد .

وی در ادامه سفر در دیدار با کارکنان اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان گفت : حوزه های فعالیت در شهرستان ها ، مختلف و متنوع است و می توان با استفاده از ظرفیت شهرستان ها ، توانمندی کارکنان و مشارکت و هم افزایی سایر دستگاه ها برنامه های فرهنگی متناسب با فرهنگ و قومیت های آن شهرستان را برگزار کرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در  دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر نیز  اظهار امیدواری نمود این گفتگوهای صمیمانه در هموار کردن مسئولیتها ، تکالیف وایجاد همدلی بین اهالی فرهنگ و هنر موثر باشد.
وی درادامه با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ و هنر افزود:    همدلی و همراهی میان اهالی فرهنگ و هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باعث انجام کارفرهنگی اثرگذار و اصیل خواهد بود
گفتنی است در جریان سفر مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به شهرستان فلاورجان ، معاونین فرهنگی هنری و اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ایشان را همراهی کردند
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc