کد خبر : 31764
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 - 14:02

حضور کاروان ایثارکنگره شهدای خط شکن فلاورجان در دبیرستان زنده یاد بهنام رحمانی

حضور کاروان ایثارکنگره شهدای خط شکن فلاورجان در دبیرستان زنده یاد بهنام رحمانی
کاروان ایثار و جانبازان به همت حوزه ی بسیج دانش اموزی شهید فهمیده ناجیه مقاومت بسیج فلاورجان و اداره اموزش و پرورش فلاورجان و کنگره ملی سرداران و یک هزار و سیصد شهید خط شکن شهرستان فلاورجان  در مدارس شهرستان برگزار شد.

کاروان ایثار و جانبازان شهرستان شهدای خط شکن به همت حوزه ی بسیج دانش اموزی شهید فهمیده ناجیه مقاومت بسیج فلاورجان و اداره اموزش و پرورش فلاورجان و کنگره ملی سرداران و یک هزار و سیصد شهید خط شکن شهرستان فلاورجان  در مدارس شهرستان برگزار شد.

این کاروان حامل پیام شهدا و رشادتهای بزرگ مردان دفاع مقدس است که از زبان جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی در سر کلاسهای درس دانش آموزان بازگو میشود.
در حاشیه ی حضور کاروان ایثار؛ جانباز سرافزار ۷۰ درصد اقای غلامحسین احمد پور گفت: هرچند این گونه برنامه ها باید زودتر از این ها با همت مسئولین بسیج و اموزش و پرورش و در راس بنیاد شهید شروع می شد ولی این امر در راستای کنگره محقق گردید و حضور این کاروان را در جمع نوجوانان و مدارس مثبت اعلام کردند زیراکه پیام شهدا انتقال مییابد واز نسلهای قبل به این نسل و نسلهای آینده سینه به سینه منتقل میشود.
وی افزود هم اکنون سرعت برنامه ریزی دشمن بسیار سریع بوده و از لحاظ فرهنگی بر جوانان و نوجوانان غالب شده اند و ما باید سرعت فعالیت خود را چندین برابر کنیم تا به کنون دشمن نزدیک شویم و در آینده نتیجه کار خود را نظاره گر باشیم و انشالله حوادثی رخ پیدا کند که زمینه ساز شناخت بیشتر دشمنان و خودسازی نسبت به آنها شود.
ایزدی مدیر مدرسه نمونه دولتی بهنام شهر کلیشاد نیز ضمن خوش امدگویی اظهار کرد:تنها کاری که میتوان انجام داد بصیرت افزایی و اگاهی دادن به جوانان است زیرا که اثار جنگ نرم قابل رویت نیست ولی در جنگ سخت ما شرایط رو بهتر درک می کردیم و دشمن رو می شناختیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc